Weet iemand hier toevallig meer van? Misschien dat we dan wel meer bekendheid krijgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat ik sporen in de bak trek met sliding stops
enzo en dat sporen echt zielig zijn en stops slecht zijn voor de benen wordt er echt moe van die mensen moeten eerst weten wat wij doen voor ze iets zeggen.
. Ook heb ik de krant uit een andere regio weleens getipt over de super prestaties van een inwoner uit die regio! Er werd contact opgenomen en een interview volgde compleet met foto's!! Ook daar kreeg die persoon heel veel reacties op. Het jaar daarop was de stap naar de krant door de persoon zelf gedaan en werd ze mede daardoor zelfs genomineerd voor de Rabobank talenten prijs. Dit was vast de allereerste keer dat een westernruiter daarvoor in aanmerking kwam en het resulteerde in een mooie derde plaats!!
.
maar goed) Ik zou toch ook graag iets hoger in de sport willen komen. Heb al wat contacten. Toch wil ik iets meer weten waar ik allemaal rekening mee moet houden als ik de wedstrijden in ga. Jullie misschien wat tips?
. Even wel over het onderwerp.

crazycactus schreef:....maar volgens mij wil ze eerst met Painted Black nog de top bereiken en dan was het welletjes voor haar.
Pannenkoek schreef:crazycactus schreef:....maar volgens mij wil ze eerst met Painted Black nog de top bereiken en dan was het welletjes voor haar.
Wat een blondje zeg....de Rolling Stones waren haar jaren geleden al voor!
cowboyberend schreef:je kan ook eens hart van nederland uitnodigen of zo
maar het gaat mij om ideeen te maken waar iedereen iets aan heeft, beetje promotie voor onze sport is goed ,want er moet meer instroom komen anders bloed het straks nog eens dood!
Natural_K schreef:Vorig jaar stonden wij met onze sport in de panorama.. ik was er niet trots op.. we werden beschreven als dolly partons die altijd de rijbak als asbak gebruiken.. mooie reclame hoor... nee dan liever geen reclame of mond op mond..
Natural_K schreef:Vorig jaar stonden wij met onze sport in de panorama.. ik was er niet trots op.. we werden beschreven als dolly partons die altijd de rijbak als asbak gebruiken.. mooie reclame hoor... nee dan liever geen reclame of mond op mond..