noemde de assistent het. grappig dat meerdere paarden het hebben. ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets ernstigs is. maar zijn teken eigenlijk voor dieren gevaarlijk? (net als voor mensen) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
noemde de assistent het. grappig dat meerdere paarden het hebben. ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets ernstigs is. maar zijn teken eigenlijk voor dieren gevaarlijk? (net als voor mensen) 
Karin schreef:Dachten wij in eerste instantie ook, benen (van alle drie de paarden) zijn volledig bekeken maar geen teek kunnen vinden, alleen ingedroogde korstjes. Dan is het toch iets anders...

Nagyl schreef:Euh eigelijk doe me verhalen van beentjes die vol met kleine wondjes zitten, denken aan wat anders dan teken.
Moet effe narvragen aan wat presies, mijn verzorgpony had dat ook altijd, maar vooral als die door hoog gras was gelopen (ook in de wei)
Een soort mijt volgens mij.. Maar dit is met een speciaaal spul en daarmee wassen zo opgelost.
Djilan schreef:Ik vind het wel apart dat ik gewoon elke week in dit gebied rij en mijn paard er helemaal geen last van heeft...
Sash schreef:teken zouden dan inderdaad kunnen, even voor de duidelijkheid: pim heeft dus en die grote kortsen en die kleine kortsen. die kleine pusplekjes zijn denk ik van distels, die staan inderdaad in de wei en eigenlijk dacht ik dat ook al. vorige keer toen hij dit had heeft de DA gezegd dat het een bacteriele infectie was. ik weet niet waar dat vandaan komt dan maargoed. hij zei dat ik het dan met betadinescrub goed moest scrubben. rausennoemde de assistent het. grappig dat meerdere paarden het hebben. ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets ernstigs is. maar zijn teken eigenlijk voor dieren gevaarlijk? (net als voor mensen)