Die zijn in ieder geval beter dan degene die jij gekozen hebt. Vind ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Als iemand persé niet op de foto wil dan komt-ie er niet op (of plaats 'm niet als-ie er toch per ongelijk op komt...)
ThaGirl schreef:Thnx sonja dat je het zo'n lelijk ding vind!

Sonja schreef:ThaGirl schreef:Ik wil dit topic ook even in het licht van een ander topic plaatsen: viewtopic.php?f=4&t=801202
DIT is dus denk ik (!) NIET de juiste manier...
Toekie schreef:Mijn reactie was ook helemaal niet gericht op de fotograaf. Ik doe het PK niet na om zulke scherpe, mooie wedstrijdfoto's te maken. En natuurlijk zit er ook wel eens een ongelukkige foto tussen. Het gaat erom dat ik een foto waar een paard zo op staat (met z'n mond open en tong eruit) nooit zou gebruiken voor cadeautjes, versiersels, promoties of wat dan ook.
als het even kan en hij is aan het fotograveren sta ik achter of naast iets.
en nee ik ben geen ruiter. en of ik het beter kan? nou nee dat dacht ik even niet en ik wil het niet eens proberen zonder mezelf belachelijk te maken
susan schreef:uhhh even voor de record, PK heeft heel veel reining foto's die hij dus gewoon niet plaatst omdat z ehet daglicht niet verdienen.....
ThaGirl schreef:wat een zeur allemaal op de keuze van de foto. Ik heb niet eens gekeken naar de mond van het paard! Het was dat ineens alle westernruiters over de zeik gaan, toen zat ik het pas.
ThaGirl schreef:Misschien had ik idd beter een andere foto kunnen kiezen, maarja daar was dan ook vast wel weer wat mis mee geweest.