[WN] oude doos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: oude doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:36

Ehhh nou voornamelijk Jupiler en hertog jan.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 08:40

Sonja schreef:
Nav de titel van je topic had ik een foto van je schoonloeder verwacht Nagelbijten / Gniffelen

Nee even niet, die schijnt bij het schoonmaken van de bovenzijde van de keukenkastjes van het aanrecht gedenderd te zijn, gebroken enkel, en de andere voet peezen afgescheurd.
Had meteen toen ik dit hoorde weer een rede om een biertje te pakken, minimaal 12 weken met de benen omhoog, dat zijn de berichten die mijn erdoor heen slepen.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:43

Whahahahahaha.... en ze woont ver genoeg van jullie verwijdert dat je niet om de haverklap op de stoep hoeft te staan???

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:52

crazycactus schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat boekje heet over die man met een vrouw met paard??? schijnt heel hilarisch te zijn.

jep M.K. de man van...
geweldig idd Haha!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:55

@peter..
Beschrijving:
Dit is een verzameling humoristische columns die grotendeels eerder in het meest gelezen paardenweekblad 'Hoefslag' zijn verschenen. De talrijke reacties daarop geven blijk van grote herkenning bij alle betrokkenen! M.K. deManvan is zo'n vent die bijna de klok rond door zijn vrouw en haar paarden wordt geleefd. Hij heeft zelf eigenlijk niets met paarden, begrijpt het jargon niet, worstelt met de stallen, de trailer en de manegebak, en wordt midden in de nacht uit bed gejaagd om een merrie te helpen bevallen, de dierenarts te bellen, of z'n vrouw naar een wedstrijd te begeleiden.

klinkt dat lichtelijk bekent Haha!

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:23

[Zelfs de manege paarden gaan tegenwoordig voor, dus het is geheel niet gek dat ik wat meer ben gaan drinken, toch? Ach gut[/quote]

bhoehoe Huilen Huilen ik zou bijna medelijden met je krijgen,je hebt ook zo'n rot leven.

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:59

he peet, kheb de foto eindelijk gezien enne..........
tis toch écht bij evelien! Tong uitsteken
die loods bij ons staat er pas een paar jaar en onze eerste show was in 2000.
we hadden toen net een nieuwe omheining gekregen voor de buitenbak
maar dat was maar met 1 ligger en geen 2!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:42

susan schreef:
crazycactus schreef:
Weet iemand trouwens hoe dat boekje heet over die man met een vrouw met paard??? schijnt heel hilarisch te zijn.

jep M.K. de man van...
geweldig idd Haha!

Om volledig te zijn, het boek heet Gek van paarden, en de schrijver heet MK de Manvan (en dat is uiteraard een pseudoniem Tong uitsteken )

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:26

Straks krijgen we een crazy about horses part II geschreven door PV the fatherof Haha! Haha!