griebels schreef:Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel flauw vond dat ze haar toch afkeurde, de veterinair had zich best twee slagen kunnen vertellen toch? maar ja regels zijn regels en formeel gezien had ze gelijk.Indd een wereldprestatie.. Er zijn er een hoop die vonden dat die 2 hartslagen alleen al gegeven moesten worden voor de prestatie opzich. Met zijn kleine pootjes door dat mulle natte zand een heel parcour afleggen.
Petje af hoor
Gaat ze nog wel door???
Laat haar aub niet ophouden vanwege die 2 hartslagen. Er zijn genoeg mensen die haar wel willen helpen dmv tips te geven
Het was ook een prestatie van die kleine pony, bij de p/a had ie 52 dus we dachten eigenlijk dat zijn hartslag bij de finish ook goed zou zijn omdat ze het laatste stuk veel gestapt hadden.
Helaas wist ik niet dat het zadel eraf mocht, anders had ik dat natuurlijk gelijk gedaan.
Maar zeer waarschijnlijk gaan we ook naar Ommen, die paden zijn ook niet zo zwaar dus wie weet lukt het dan wel.
Mijn dochter heeft veel spierpijn
, de pony heeft nergens last van, hij was gisteren zelfs niet stijf!Wel heel leuk ook te lezen al die reacties, ook leuk voor Emily, ze was natuurlijk best teleurgesteld dat het net niet helemaal gelukt was maar dit maakt veel goed, bedankt