Padock

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Padock

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 21:43

Die heb ik ook gezien. Volgens mij was dat bij Agradi.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:21

Met de TREC wedstrijden hebben we de ponys altijd in een paddock naast je tentje. Met of zonder stroom, gaat altijd wel prima. Cyclame was in Frankrijk voor het eerst 2x ontsnapt 's nachts, maar dat kwam omdat het gras op was.
Je hoort dan vanzelf gestommel of er komt iemand aan je tentje kloppen met je pony aan het halster Clown

Voor de rest gaat het altijd goed!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:27

Merens schreef:
Je hoort dan vanzelf gestommel of er komt iemand aan je tentje kloppen met je pony aan het halster Clown

Ja daar maak je wel vrienden mee. Haha!

Ach je maakt nog eens wat mee met die paddockjes toch, midden in de nacht achter een eigenwijze quarter aan over een dorpswei in Belgie bijvoorbeeld Clown Koe Vork

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:30

HHenny schreef:
ik heb ergens paaltjes gezien,waar een stroomdraadje uitkwam,weet alleen niet meer waar??

Jij bedoelt Roflex, stonden ze o.a. mee op de equitana, kost wat maar dan heb je ook wel wat. Bloos

Elles_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:02

je kan de paaltjes ook bj Goedhard bestellen. drie euro p st geloof ik

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:58

Delphi2 schreef:
Merens schreef:

Ja daar maak je wel vrienden mee. Haha!

Ach je maakt nog eens wat mee met die paddockjes toch, midden in de nacht achter een eigenwijze quarter aan over een dorpswei in Belgie bijvoorbeeld Clown Koe Vork

Concurentie uitschakelen (door een gebroken nachtrust) Tong uitsteken

Ja in Belgie inderdaad. Daar waren ze zo slim om een hele rij paddockjes met elkaar te verbinden ivm stroom. Toen ging er een doorheen, en nam nog 3 paddockjes mee. Handig!

Maar ze gaan niet ver, blijven toch wel bij de andere paarden in de buurt. Nouja ik zeg nooit nooit, maar ik zelf ben daar bij mn pony's niet zo bang voor.