[WN] Eindelijk een nieuwe trailer!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Eindelijk een nieuwe trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:49

mooi ding zeg! maar wat is het voordeel van de paarden schuin te laden?is dat stabieler?of voor de ruimte?

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:04

Poe wat een mooie inderdaad! Had even in je profiel gekeken en volgens mij wonen jullie daar super! Wat een ruimte! Heel veel plezier met je spik splinter nieuwe mooie trailer Haha! Vingers aflikken

Irene K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 22:39

Heej Peggy! Eindelijk geslaagd??!!! Goed hoor, ziet er perfect uit! Hoop dat jullie en je paardjes er een hoop plezier aan zullen beleven, Geniet ervan! Vingers aflikken
Grts. Irene

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 00:45

Gaaf hoor! lijkt me een stabiele combinatie!

meissielief schreef:
super mooi , het enige wat ik altijd een beetje vreemd vind aan die amerikaanse trailers is dat ze geen laadplank hebben

Mijn ervaring met dit soort trailers is dat de paarden er veel makkelijker oplopen dan met een laadplank.
En door het schuin laden hoeven ze er dus ook niet achterwaarts uit te stappen maar kunnen ze gewoon
voorwaarts ook weer eraf stappen, tenminste, denk dat dat bij deze ook het geval is??

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 01:25

Zo super zeg! Ik zou ook heel graag een trailer zonder laadplank willen. Wie weet ooit! maar niet zo'n mooie als dat jij hebt hoor! Wow!

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 06:30

Snackie schreef:
mooi ding zeg! maar wat is het voordeel van de paarden schuin te laden?is dat stabieler?of voor de ruimte?

Het grootste voordeel is dat ze er niet achterwaarts af hoeven maar gewoon voorwaarts erop en voorwaarst eraf. Daarnaast blijkt dat het rustiger reizen is voor de paarden.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 06:49

Sodeju! wat een prachtige trailer. Pling
Dat je er maar veel plezier mee mag hebben!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 06:58

Wij zijn deze zomer (weer) naar Amerika geweest en ik heb ze inderdaad gezien, die héle luxe met livings en alles erin. Maar deze vind ik ook al heel gaaf hoor!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:03

wow echt heel stoer is hij...

woon je allang daar ?

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 08:52

woooowww dat is nog eens een gave trailer zeg!

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:37

Ja ik ken die trailers uit de tijd dat ik nog in de US woonde.
Een zogenaamde 'step up' noemen ze het: hebben dus geen schuine laad/loopklep.

Leuk.... die Haf van mij brak de eerste keer zowat d'r nek erover hahahaaa Haha!

Maare... super trailer hoor, heel gaaf! Pling
Ik ga de US steeds meer missen, zeker na het zien van jouw foto's steeds.......... helaas, we zitten een beetje 'trapped' hiero in Nederland Verdrietig

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 15:43

kamaron schreef:
wow echt heel stoer is hij...

woon je allang daar ?

Sinds september 2006.

@Majella001: Wie weet krijgen je toch ooit nog de mogelijkheid om weer naar Amerika te komen. Ik zou echt niet meer weg willen en na een vakantie van 2 weekjes in NL wist ik het zeker.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:25

Potverdorie wat een gaaf ding zeg! Chiquedefriemel hoor!

Paarden laden idd vaak makkelijker in dit soort trailers. De faultras trailers die hier in Nederland wel te koop zijn hebben dat systeem ook en zelfs paarden die het niet kennen stappen er bijna altijd zo in (en vlotter dan via een laadplank).

Er is onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat paarden het liefst diagonaal op de rijrichting staan (en als het even kan ook liefst met de kont in de rijrichting zeg maar) omdat dat het makkelijkst is met evenwicht bewaren e.d.

Poeh... ik zou momenteel al blij zijn met een éénpaardstrailertje... Veel rijplezier met je luxe rijtuig! En ja.. dat het bigger en better kan weten we... complete huizen zijn het soms, met ..oh ja, ook nog ruimte voor de paarden. Maar dit is voor onze begrippen toch ook al best wel 'reizen op stand'.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 19:02

Francis schreef:
Potverdorie wat een gaaf ding zeg! Chiquedefriemel hoor!

Paarden laden idd vaak makkelijker in dit soort trailers. De faultras trailers die hier in Nederland wel te koop zijn hebben dat systeem ook en zelfs paarden die het niet kennen stappen er bijna altijd zo in (en vlotter dan via een laadplank).

Er is onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat paarden het liefst diagonaal op de rijrichting staan (en als het even kan ook liefst met de kont in de rijrichting zeg maar) omdat dat het makkelijkst is met evenwicht bewaren e.d.

Poeh... ik zou momenteel al blij zijn met een éénpaardstrailertje... Veel rijplezier met je luxe rijtuig! En ja.. dat het bigger en better kan weten we... complete huizen zijn het soms, met ..oh ja, ook nog ruimte voor de paarden. Maar dit is voor onze begrippen toch ook al best wel 'reizen op stand'.

Van zo'n trailer heb ik in Nederland ook nooit durven dromen. Toen hadden we ook een oud beestje (maar wel betrouwbaar).
Deze trailer is voor mijn NL bescheiden begrip ook erg luxe terwijl dit toch echt de meest simpele trailer was waar we uit konden kiezen en ook echt betaalbaar.
In Nederland zou dit reizen op stand zijn maar hier in Amerika is het te vergelijken met een simpele 2-paards trailer in NL.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 20:16

Nah.. in't land der blinden is éénoog koning zullen we maar zeggen... Ik heb geen trailer én geen auto die d'r een kan trekken dus laat die Amerikanen maar lu11en..."wat een móóie trailer, da's nou écht een móóie trailer!" (op de toon van donkey uit shrek Clown )

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:17

Hee Peggy, dat ziet er goed uit zeg die trailer!!
Veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken.
Ik ga eerst maar eens beginnen met mijn rijbewijs B+E, dan volgt de rest misschien later nog eens Haha!
Groetjes, Anne