[END]startkaart afgekeurd omdat die Hengst is ????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirabagh

Re: startkaart afgekeurd omdat die Hengst is ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 16:59

Cayenne schreef:
Nagyl schreef:
en anders stop ik er gewoon mee. want ik heb echt geen zin om eerst nog te gaan dresseuren en te springen. terwijl ik al 20 jaar doe paardrijden.

Beetje aparte opmerking Verward Ik ken zat mensen (ook al wat ouder) die gewoon nog in de B beginnen met een ander paard voordat ze met een hengst mogen starten. Ik zie het probleem niet hoor. Bovendien als je al 20 jaar rijdt, dan ben je toch zo L2? Haha!

Ook wij hebben en rijden al jaren hangsten en zijn nog nooit op één dressuur of spring wedstrijd geweest. Ik moet er eerlijk gezegt ook niet aan denken. Wel hebben wij jaren hengsten getraind voor de renbaan. Ik vind de opmerking/vraag dat iedereen wel een B of L wedstrijd heeft gestart dan ook niet relevant (en eigenlijk misplaatst). Er zijn legio mensen die niets met dressuur of spring wedstrijden hebben maar wel degelijk hun paarden onder controle hebben. En er zijn (evenzoveel) mensen die een ruin of merrie hebben en van links naar rechts over het wedstrijdterrein gesleurt worden. Kortom het ligt aan de opvoeding van de paarden en niet aan hun geslacht!

Nagyl

Re: [END]startkaart afgekeurd omdat die Hengst is ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 17:21

hihi helemaal mee eens.

maar gelukkig stop ik nu dus niet omdat het geregeld is.
Maar zal voornamelijk in Belgie rijden, want vind het voor mij de nederlandse wedstrijden veel te ver, allemaal dik 200 km van mij vandaan. Alleen de peel is dan het dichtse bij.

Ik heb mijn hengst op late leeftijd gekregen hij was toen 14 jaar, en bij na vraag en overleg met de veearts, melde hij dat hij niet voor niks al 14 jaar hengst was, en dus super braaf was. Niet alleen daardoor maar ook doordat hem te laten helpen, je op die leeftijd een groot risicio neemt.

ik heb eerst jaren een merrie gehad, deze was echt in vergelijking met hem een echt gek paard. waar niks mee aan te vangen was. deze hengst is een geschenk uit de hemel, zelfs kinderen reden op hem.