simodi schreef:Hoi, ziet er goed uit! Mooi paard ook (wij hebben ook zo'n paint, hihi).
Waarom was je eigenlijk zo trots? Kan je paard niet zo goed galloperen of vind je het zelf een beetje eng?
Nogmaals de vlek is mijn bijrijpaard niet mijn eigen
!!Spannend vond ik het omdat ik het zelf best nog eng vind om te galoperen.
Mijn angst is (ongegrond) dat ik de controle verlies en ze dus onder me vandaan schiet, of dat we samen onderuit gaan in de bochten. Zoals gezegd al dus ongegrond want ze galopeerd best goed al.
Mijn andere spanning is samen met andere ruiters dus de wat snellere gangen in 1 bak te rijden. Tijdens lessen vind ik dat soms al spannend, maar als ik les doen we dingen om de beurt of in ieder geval met bekenden. Dit was weer een stapje verder. Gelukkig waren de mede bak gebruikers erg vriendelijk en aanmoedigend. Fijn dat gevoel dat iedereen je toch aanmoedigd.
En bij deze wil ik de eigenaars van DE vlek nogmaals bedanken voor de super kans die ik elke keer weer krijg dat ik zoveel mag doen en laten met hun peerd. Dankzij hun aanmoedigingen leg ik voor mezelf de lat steeds hoger en kom ik steeds een stapje verder.