Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Dus, conclusie, dan is de jeugd klasse, eigelijk de meest eerlijke klasse, als je de leeftijdsgrens gepasseerd bent, rol je daar uit, en kan je dus door naar de opstartklasse, waar je tegen de gesettelde prof komt te starten, die jou het doorstarten vervolgens weer moeilijk maken.
Ja, ja ik snap hem.
)
Blaze schreef:Ik zou er niet van staan te kijken dat een gesettelde open ruiter die RP start uit moreel standpunt een 0 score rijd op de laatste manouvre.
Maar misschien heb ik wel teveel vertrouwen in de mensheid
PeterV schreef:Blaze schreef:Ik zou er niet van staan te kijken dat een gesettelde open ruiter die RP start uit moreel standpunt een 0 score rijd op de laatste manouvre.
Maar misschien heb ik wel teveel vertrouwen in de mensheid
Je zou zeggen dat je slim bent om het zo te doen ja, maar er zijn er ook bij die bij een score van 68/69 zeggen dat er geschoold werd.
Marieke schreef:Dat wou ik net zeggen ja. Het zou slim zijn om een 0 score te maken. Al is het maar voor de record
PeterV schreef:Marieke schreef:Dat wou ik net zeggen ja. Het zou slim zijn om een 0 score te maken. Al is het maar voor de record
Ja, maar respect heb ik ook voor de pro die gewoon toegeeft een spin teveel gedraaid te hebben, en zich niet verschuilt achter het scholen.
Halloway schreef:Van mij mogen ze aan de RP naast de max. earning ook nog een tijdlimiet stellen.
Bijvoorbeeld drie jaar prof. of $5000,- earnings.
Na drie jaar mag je imo wel geacht worden je competitie in de limited en intermediate open te vinden, of zie ik dit fout??
Citaat:Ik zou er niet van staan te kijken dat een gesettelde open ruiter die RP start uit moreel standpunt een 0 score rijd op de laatste manouvre.
Of zijn die rookieklassen aantrekkelijk, omdat het inschrijfgeld lager is? 
PeterV schreef:Dus, conclusie, dan is de jeugd klasse, eigelijk de meest eerlijke klasse, als je de leeftijdsgrens gepasseerd bent, rol je daar uit, en kan je dus door naar de opstartklasse, waar je tegen de gesettelde prof komt te starten, die jou het doorstarten vervolgens weer moeilijk maken.
Cer schreef:Over het duidelijk kunnen zien scholen en toch hoog scoren.. daar denk ik nog over na...