Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Zelf die paar minuten stappen kunnen al teveel zijn als het zadel echt niet past.
Zorg dan voor een dressuurzadeltje, waarom moet het dan perse western zijn?
Cheveyo schreef:Is het nou over jouw pony of over die van TS, mijnelmo?

Cheveyo schreef:Maar dit topic is van TS en jij knalt jouw foto erin, het gaat nog steeds over die van de TS en niet over de jouwe
eevita schreef:wanneer zien we ze verschijnen op de wedstrijden??
mijnelmo schreef:wij hebben ook een "westernshet" voor onze dochter van 5, onze pukkie.![]()
werkelijk een schat van een beestje!
Cassidy schreef:Dit is weer een typisch voorbeeld van een zadel dat nooit van zijn levensdagen op een pony behoort te liggen. Ten eerste behoort er een pad onder, ten tweede is het nieteens aangesingeld en ontbreken de beugels. Hoe kun je dan roepen dat het wel past?
ElCid schreef:
[/quote]nickyu schreef:Cassidy schreef:Dit is weer een typisch voorbeeld van een zadel dat nooit van zijn levensdagen op een pony behoort te liggen. Ten eerste behoort er een pad onder, ten tweede is het nieteens aangesingeld en ontbreken de beugels. Hoe kun je dan roepen dat het wel past?
is idd niet aangesingeld , en er ligt geen pad onder
beugels hangen er wel ..op zijn kop en zonder de oh zo belangrijke hobbles
verder kan ik me heel goed voorstellen dat als er af en toe paar minuten op een shet gestapt word er geen 1500 euro zadel op komt te liggen
nickyu schreef:ElCid schreef:
verder kan ik me heel goed voorstellen dat als er af en toe paar minuten op een shet gestapt word er geen 1500 euro zadel op komt te liggen
mijnelmo schreef:Cassidy schreef:Zelf die paar minuten stappen kunnen al teveel zijn als het zadel echt niet past.
Zorg dan voor een dressuurzadeltje, waarom moet het dan perse western zijn?
ze heeft een veelzijdigheidszadeltje cassidy. maar heel afentoe stapt ze een rondje met dit zadeltje.
dus maak er niet zo'n ophef van aub.