Verder ben ik het helemaal eens met G0otje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

g0otje schreef:Of mijn hulp inroepen, ik heb Wuppie ook over zijn waterangst geholpenof niet Marieke???

)

SGWuppie schreef:g0otje schreef:Of mijn hulp inroepen, ik heb Wuppie ook over zijn waterangst geholpenof niet Marieke???
Jaaa, je vraagt gewoon een meisje dat qua haarkleur op jou lijkt, zodat je paard denkt dat ie ineens 2 baasjes heeft, 1 erop en 1 ernaast, en die loodst hem dan gewoon het water in aan de hand! En daarna doet ie het voortaan altijd!![]()
die wup is ook wel zo'n baby die idd gewoon achter iemand aanloopt....alleen is het ook wel heeel eng
)Citaat:1. Iedere deelnemer die voor een hindernis in moeilijkheden verkeert, welke zeer spoedig door een volgende deelnemer zal worden genomen, dient zo spoedig mogelijk de weg vrij te maken. Het hinderen van een andere deelnemer wordt met uitsluiting bestraft.
Lielle schreef:Ik ben trouwens eens aan het zoeken in het reglement, kan iemand die 50 meter regel vinden?
Lielle schreef:Ik kan alleen dit vinden:Citaat:1. Iedere deelnemer die voor een hindernis in moeilijkheden verkeert, welke zeer spoedig door een volgende deelnemer zal worden genomen, dient zo spoedig mogelijk de weg vrij te maken. Het hinderen van een andere deelnemer wordt met uitsluiting bestraft.

Citaat:b. In het bijzonder is verboden:
- zich met opzet bij een andere ruiter aan te sluiten en het parcours in diens gezelschap te vervolgen.
Citaat:en dit in de instructie hindernisrechters
11. INHALEN EN INGEHAALD WORDEN
Een ruiter die wordt ingehaald, moet ruim baan maken voor zijn snellere concurrent. Weigert een paard voor een hindernis, terwijl een andere deelnemer nadert, dan moet U de ruiter van het eerste paard tijdig sommeren de omgeving van de hindernis te verlaten. Het dicht (op minder dan 30 meter afstand) achter een andere ruiter aanrijden bij het springen van een hindernis, geldt als het gebruik maken van hulp van derden en moet met uitsluiting worden bestraft.
Scum schreef:Ik ben ook wel heel benieuwd wat Kaatje met het water gaat doen. Ze vind het heel eng. Ook waterplasjes in de wei. Zaterdag maar eens goed oefenen in Lunteren.
als ze daarna maar weer afstand houden. Ik ga toch niet vol gas of sprintend door het water. Meestal alleen in draf, zelfs nu ik M start.