Ijzers? Ja of Nee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jamika

Re: Ijzers? Ja of Nee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:28

Silence schreef:
De Sprengenrit leek mij inderdaad ideaal omdat je weinig tot geen auto`s tegen komt.
Silence kan namelijk echt genieten in het bos en op de hei, maar van auto`s is hij nog wat bang.

Grappig Lachen Mijn pony gaat braaf langs auto's, werkende graafmachines, vrachtauto's met zwaailichten, hijskranen, sirenes etc. etc....maar is spookbenauwd voor 'wilde' koeien.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:35

Tja, maar die koeien daar waren ook erg eng! Knipoog Haha, we reden er langs met drie schimmels (toevallig aan elkaar blijven plakken). En alleen de mijne durfde er langs, dus die voorop. (maar wel met zo´n scheef oog kijken weet je wel Haha! )

Toen we er bijna langs waren begon die koe met zijn oren te wapperen (het was 30° ofzo). Poef, nee dat was echt ff te veel Clown , haha wat heb ik een lol gehad om die beesten.

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:39

Woensdag krijgt tiger voor eerst ijzers dat ik hem heb, hij was 3 maanden niet bekapt en toen kwam de hoefsmidt en die zei er is niks te bekappen, hij vroeg of we veel over de weg reden en dat doen we nooit alleen in de bak en toen waren zijn hoeven helemaal kort dus nu moet hij wel ijzers, maar we gaan dus ook endurance doen 21 april kennismakingsklasse dus vind het niet zo erg, als je paard zonder kan is altijd beter maar dat wordt bij ons niks Lachen

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 15:13

Nee dat is inderdaad minder fijn.
Uiteraard zal ik voor elke wedstrijd informeren naar het terrein zolang ik Silence zonder ijzers laat lopen.