[SGW] CNC Tongeren 26-27 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleRomeo

Re: CNC Tongeren 26-27 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:14

Ik ga niet meer, Romeo is maandag kreupel geworden,heeft het linker achterbeen bij de kogel helemaal dik en in de draf loopt hij onregelmatig. Moet het nu goed koelen enzo, maar in Arville doe ik waarschijnlijk wel weer mee;) Vind het wel erg jammer, maar ja, als het beter is voor de pony.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:53

zo vroeg shan Tong uitsteken dan slaap ik nog...
maar ik zie je zaterdag dan wel.

hopelijk wordt het een feestje

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 14:07

Zo wij zijn ook weer terug van een weekeindje Tongeren.
Merato zijn dressuur ging goed 1 foutje sprong galop aan in de middemdraf had hem goed op druk gereden. Maar dat wilde ze niet zien stonmd 12 e na dresuuur. Ook goed hoor.
Otto liep ook heel goed in de dressuur stond 6e!
Swat liep een heel fijn ontspannen dressuurproef en stond 1e! Hier was ik natuurlijk heel blij mee. Het begint eindelijk zijn vruchten af te werpen.

Het springen op zaterdagmiddag ging ook heel goed. Wij moetsen op een best heuvelachtig terrein springen maar ze waren alle 3 foutloos.

De cross stond best pittig en dat kwam vooral de de bergen heuvel die erin zaten de regen die nog zaterdagnacht gevalen was. Je kon wel merken hoe verder op de dag het terrein beter werd. Het droogde heel goed zondag.

Merato mocht als 1e vond het best spannend heeft nog nooit in de heuvels gelopen. Hij trok eraan en liep echt heel fijn tot hindernis 10. Je had een huisje dan 4 galopsprongen een afsprong en een steile berg omlaag en dan weer een huisje erachter. Bij de afprong stopte hij hij gooide echt de ankers in de grond tot 2 x toe. Toen flink aan gepakt en daarna liep hij weer als een trein echt goed. Jammer maar helaas.

Swat liep een heerlijke cross alles lekker uit het ritme en was foutloos binnen de tijd dus 1e!

Otto ging ook goed in de zware cross. Was foutloos en 7 sec buiten de tijd. Uiteindelijk 2e!

Dus eindelijk een heel goed weekeinde voor ons. En een hele bult prijzen mee na huis genomen....

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 14:27

Dat zijn mooie resultaten Patsmu!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:38

Gefeliciteerd Patries! Dat zijn nog eens resultaten! Wel jammer van Meraat.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:59

Top gedaan patsmu, super! Was het lastiger dan vorig jaar?

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:07

twas een super weekendje...

cross was mooi om te zien,helemaal veranderd tegen vorige jaren. jammer van de regen op zaterdagnacht... feestje was iets minder dan andere jaren maar toch nog leuk Tong uitsteken

patsmu: super van de resultaten... er waren echt mooie prijzen bij hé

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:11

Proficiat patries, en linda ook natuurlijk! Netjes hoor

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 07:09

Gefeliciteerd team Smulders!! Volgens jaar wil ik ook weer naar Tongeren!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 07:44

Ja het was wel anders ja. We moesten nu zelf nog die berg omhoog naar de 2e water bak die was normaal alleen voor de reeks M en Z! We hadden dus ook de coffin... yippie...
Ja echt gave prijzen. dekens 3 zakken voer jassen bodywarmes blouses harslagmeter zadeldekje peeskappen enz.....

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 17:04

patsmu schreef:
Ja het was wel anders ja. We moesten nu zelf nog die berg omhoog naar de 2e water bak die was normaal alleen voor de reeks M en Z! We hadden dus ook de coffin... yippie...
Ja echt gave prijzen. dekens 3 zakken voer jassen bodywarmes blouses harslagmeter zadeldekje peeskappen enz.....

Ja en die laatste prijs in dat doosje vergeet je nog op te noemen die was echt bijzonder!!

Wij hebben ook een tof weekend gehad ,Robin heeft super gereden had alleen als moeder het hart in mijn keel zitten en dat heb ik niet zo gauw.
Vondt hem best pittig.Jullie hebben wel verteld wie er foto's heeft gemaakt in de stal maar ben het al weer vergeten.

Dus wie kan me de site's doorgeven.

Wij moeten nu alleen nog naar Arville,zag ik net op hun site dat dat voor de ponys een ** is.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 18:13

Kei goed Patries!!! Gefeliciteerd!!!

Klinkt alsof jullie ook een goed weekend hebben gehad.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:33

breunis schreef:
patsmu schreef:

Ja en die laatste prijs in dat doosje vergeet je nog op te noemen die was echt bijzonder!!

Wij hebben ook een tof weekend gehad ,Robin heeft super gereden had alleen als moeder het hart in mijn keel zitten en dat heb ik niet zo gauw.
Vondt hem best pittig.Jullie hebben wel verteld wie er foto's heeft gemaakt in de stal maar ben het al weer vergeten.

Dus wie kan me de site's doorgeven.

Wij moeten nu alleen nog naar Arville,zag ik net op hun site dat dat voor de ponys een ** is.

http://www.tempsdeposes.be/
ze komen pas 6 juni online ..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 20:38

dat is een flinke verzameling prijzen patsmu, niet slecht!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 08:34

Ja die laatste prijs een of ander beeld langwerpig van Tin. Maar daar zat een briefje bij wat het was enzo. Maar ook met gebruiksaanwijzingen. Wij lezen na gebruik afwassen met een vochtige doek afnemen droog wrjven met een droge doek enz.
Wij kwamen natuurlijk niet meer bij van het lachen dat snappen jullie wel.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 14:29

@patsmu: Hmmmm... klinkt wel erg raar Verward Ben benieuwd hoe het ding eruit ziet Haha!

Super van jullie resultaten...

Ben ooit een keer in Tongeren geweest (in de blub...volgens mij heeft Tongeren daar vaker last van!!) Vond het wel een mooie wedstrijd!
Volgens mij heb ik toen een bestekset achtig iets gewonnen... Bloos

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:16

Super gedaan Patries! Jammer dat ik niet meekon. Maar echt supergoed!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 17:48

Was tempesdeposes de enige fotograaf??? Ik heb er toch veel meer gezien.
In de stal werden er nog een paar namen genoemd maar die ben ik helaas vergeten.Wie kan me helpen aan deze namen.