Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

woeliej schreef:voor mij ook!waar gaat jou debuut plaats vinden?

RoyTheBoy schreef:woeliej schreef:voor mij ook!waar gaat jou debuut plaats vinden?
Ik ga in Holten de 1e keer meedoen!!
Jij dan?
( 3 weken ongeveer) En hij gaat mooi int blauw, heb jij ook een wedstrijdkleur? Vind het wel leuk om 'herkenbaar' te zijn met je eigen kleuren

In de VS zijn de muildieren trouwens best succesvol in de bergritten, de Tevis Cup is ook al eens door een muildier gewonnen!
). Nu nog maar eens zo'n muil vinden...uit amerika halen is ook nogal wat... muildier schreef:@ nina_rex: Klopt, daar is het niet ongewoon zoals vaak in Nederlands dat nog wel gevonden wordt. Muildieren zijn bere sterk en hebben doorzettingsvermogen ( uitzonderingen daar gelaten). Nu nog maar eens zo'n muil vinden...uit amerika halen is ook nogal wat...

)
Citaat:dustin en ik starten voor het eerst in vaassen, mooi korte afstand en niet zo lang meer wachten( 3 weken ongeveer) En hij gaat mooi int blauw, heb jij ook een wedstrijdkleur? Vind het wel leuk om 'herkenbaar' te zijn met je eigen kleuren