[SGW] Wie rijdt er naast SGW ook reguliere wedstrijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Wie rijdt er naast SGW ook reguliere wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 13:57

en hetzelfde geldt in sgw en springen. Dus als je mag kiezen in welke klasse je begint, mag je altijd tot het hoogste niveau door promoveren.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 13:57

ladyzwien schreef:
ik rijd ook dressuur en springen erbij
dressuur in het m1, en spring in het L
blijft dit er ook gewoon bij doen

SAME HERE!

Ik vindt het alleen nog moeilijk om sgw te combineren met springen.
Want soms denkt Schoffie nog wel eens dat hij mag crossen in het klassiek, en dat kan nog wel in de L.
Maar in de M moet hij toch iets meer de hoogte in ipv hard! Bloos

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 14:00

Met Nickje rij ik M2 dressuur en B springen. Springen heb ik de laatste tijd erg weinig gedaan, dus dat schiet niet echt op. Wil eigenlijk wel gewoon naar het L...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 14:27

Ik start ook dressuur en springen tussendoor, als ik geen cross heb bijna wekelijks, soms zelfs vaker. Met Calypso ben ik M2 dressuur en L springen, met Pino M1 dressuur en L springen. Als ik cross gaan de reguliere wedstrijden op een laag pitje. Die start ik dan alleen met Passau, en nu dan ook Uvanta. T is passen en meten maar het lukte afgelopen herfst aardig.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:55

Ja ik rij in ieder geval de selectie wedstrijden
met Pasquino rij ik M2 dressuur en Z springen en met
Voberlina dressuur en springen in de B
ik ben ook pas sgw gaan rijden toen ik M1 dressuur en M-springen was Bloos! eerder mocht ik niet van mijn mama

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:00

Sjaan schreef:
Als ik straks weer een echt SGW paard (sjonge paard wil maar niet snel wat ouder worden.. Knipoog )heb wil ik er wat dressuur- en springwesdtrijden naast rijden.
Niet te veel, gewoon af en toe als het even rustig is met de crossen om het niveau een beetje op pijl te houden (en ook omdat ik het leuk vindt).
Verder ben ik strak van plan om na de laaste cross van het jaar (meestal begin november) de paarden een dikke maand vakantie te geven. En daarna weer rustig in het indoorseizoen wat dressuur- en springwedstrijden rijden.

Hier zit ik nu ook een beetje mee.(paard wil maar niet snel ouder worden)
Ik ga het net andersom doen.Ga aankomend jaar wat meer spring en dressuur wedstrijden rijden voor de ervaring.Ik heb net mijn eertse crosstraining gehad met dit paard dus probeer in het voorjaar 2 SGW wedstrijden te rijden en in het najaar een paar.
Maar ik weet bijna zeker als mijn paard wat ouder is dat ik weinig wedstrijden buiten de SGW ga rijden.Misschien in de winter of de rustige periodes om mijn paard een beetje in het wedstrijdritme te houden