Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:maar aangezien er hier nauwlijks WRan wedstrijden zijn in de buurt(tot nu toe nul!) kan het wel eens heel lang duren voordat ik mijn punten bij elkaar heb voor level 2
dan start ik dus misschien wel een paar jaar tussen "de beginners", want dat is level 3 als ik het goed begrijp
)
JayCee schreef:Maar goed ik mag dus zelf bepalen in welke level ik me in schaal. DUS..... stel je voor dat ik nog nooit op een paard (wat natuurlijk niet het geval is) kan ik me als ik het goed begrijp gewoon laten inschrijven in level 1.
crazycactus schreef:@jaycee.. theoritsch is dat idd mogelijk.. of iemand het lef heeft om het te doen...

spatter schreef:iedereen die nieuw komt bij de WRAN start zowiezo level 5
spatter schreef:jaycee je maakt één denk fout
zit je eenmaal in een bepaald level, zit je dat voor een vol jaar
en of het leuk is om altijd als laatste te eindigen als ruiter op grote afstand van de rest![]()
verder degradeer je na dat jaar terug naar een level daar onder
iedereen die nieuw komt bij de WRAN start zowiezo level 5, tenzij je met een gegronde reden komt waarom jij hoger zou mogen beginnen
de ruiters die nu al bij de WRAN rijden , wordt van uit gegaan dat men naar eer en geweten zich netjes inschaald
zo niet wordt je na een jaar toch op je plek gezet of als je te laag inschaald waarschijnlijk al eerder
persoonlijk denk ik dat de meeste zich waarschijnlijk liever iets lager inschalen om te kijken hoe dat gaat en dan vanwege punten vanzelf omhoog geplaatst gaan worden
spatter schreef:super blaze, waarom lukt mij dat nou weer niet