Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik in elk geval niet op mijn merrie: rustig neerleggen en liefst in een keer goed en niet teveel prutsen.
MSQuincyTE schreef:XoNo toch, heb jij nooit geleerd om het aan de linkerkant te doen
Als je hem er rechts opklapt, sta je meteen aan de goede kant 
crazycactus schreef:Ik vind het heel moeilijk om het van de andere kant te doen, ook opstijgen gaat lang zo soepel niet.. ben ik toch nog een gewoontedier
Dat gaat volledig verkeerd
XoNo schreef:Opstijgen van rechts doe ik gewoon nietDat gaat volledig verkeerd
.
1.56 en bijna 1.60
Ik weet hoe het voelt hoor, Ab's merrie is ook zo groot en dan is het heel lastig om op te stijgen. Ik draai mijn knie dan iets naar buiten, dan gaat het beter. Maar echt elegant opstijgen is er niet meer bij
crazycactus schreef:XoNo schreef:Opstijgen van rechts doe ik gewoon nietDat gaat volledig verkeerd
Vreselijk he... net zo goed als ik nu weer eens op wil stijgen op een engels zadel whahaha je wil het niet zien
Dat lukt mij aardig sinds ik aan het hunteren ben 
Na bitcontrole stapte ik ook niet meer op
crazycactus schreef:Ik vind het heel moeilijk om het van de andere kant te doen, ook opstijgen gaat lang zo soepel niet.. ben ik toch nog een gewoontedier
spatter schreef:wat ik me nu afvraag ...
ik pak altijd met mijn linkerhand een pluk manen vast als ik opstap en mijn rechter de achterkant
nou heeft mijn jonge appie nauwlijks manen dus zit ik te hannesen, hoe doen jullie dat?