Zo, ik heb hem even voor je geplaatst. Je moet voor de url [img] zetten en achter de url [/img]
Wat een prachtig paard heb je zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Amarins heeft 'm zondag lekker paard laten zijn en lekker laten dollen.....geweldig! 
)Sonja schreef:Waarom niet? Pakkie open, schimmel d'r in, pakkie dicht.
Net zoiets als een olifant in een koelkast in het kindermopje..
Hahaha 
rookie schreef:@Sonja, Susan, ThaGirl: Nou......hier zijn dan zijn vlekken in allerlei maten en kleuren![]()
. Amarins heeft 'm zondag lekker paard laten zijn en lekker laten dollen.....geweldig!
Thanks!
Lekker ding is het toch he!

met of zonder pyama
Rinza schreef:Nog even een reply (SandyQ) over hoe de wedstrijd was gegaan... Best goed voor mijn doen...Ik rij nog niet lang, en Rookie is ongeveer drie maanden in mijn bezit. Eigenlijk zijn we elkaar nog steeds aan het leren kennen. De Pleasure en de Horsemanship heb ik meegedaan. Toen de loop gevraagd werd ging Rookie er even flink vandoor, die heb ik eerst moeten inhouden. Ik heb mijn balans ook nog niet goed gevonden, dus in de jog versneld hij wel ns omdat ik het ritme nog niet goed heb.
De Horsemanship ging heel goed alleen verknalde ik het bij de laatste pion. Ik wilde meneer er netjes naast zetten. Dit had ik niet moeten doen. Stom natuurlijk, dat ik heb in ieder geval geleerd, en nog heel veel andere dingen. Dus op naar de volgende wedstrijd, hih!
Groetjes Rinza