Ben benieuwd, wel fijn dat de westernsport zo wat meer bekendheid en hopelijk ook wat meer begrip krijgt (dus niet alleen "cowboytje rijden" wat ik laatst te horen kreeg
). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
morgen herhaling kijken...

Vond het enorm afgeraffeld, je kon goed merken dat er stevig in geknipt is in de opnamen. Hierdoor viel alle toelichting in het niet. Het sprong van de hak op de tak, de stop was nauwelijks geweest of het ging al over galopswissels. Ook dat dressuurmeisje was nauwelijks in beeld voor de verschillen. Vind het ook een beetje vreemd dat ze alles in totaal max. 20 minuten proberen te proppen. En dan nog, waarom een heel programma over iemand die een paard koopt en moet kiezen uit drie paarden die iemand anders heeft uitgekozen. De kans dat daar het paard tussen zit dat je zoekt is al nihiel. Kortom, ik vind het een slecht gemaakt programma.
Jolande schreef:Nou MijnElmo, je hebt er weinig aan gemist. Het duurde misschien 3 minuten dat het westernrijden in beeld kwam. Doel was de overeenkomsten te tonen, maar volgens mij is het ze gelukt net de verschillen te laten zienVond het enorm afgeraffeld, je kon goed merken dat er stevig in geknipt is in de opnamen. Hierdoor viel alle toelichting in het niet. Het sprong van de hak op de tak, de stop was nauwelijks geweest of het ging al over galopswissels. Ook dat dressuurmeisje was nauwelijks in beeld voor de verschillen. Vind het ook een beetje vreemd dat ze alles in totaal max. 20 minuten proberen te proppen. Kortom, ik vind het een slecht gemaakt programma.
maar ga het toch kijken morgen.
en 20 min is idd te kort om verschillende dingen duidelijk uit te leggen... 

mijnelmo schreef:he wat jammer nou!!!maar ga het toch kijken morgen.
en 20 min is idd te kort om verschillende dingen duidelijk uit te leggen...

Citaat:ik heb deze aflevering al eens gezien?

Maar we hadden net zo goed nog even lekker een kwartiertje langer kunnen rijden, maar we wilden op tijd bij de TV zijn hiervoor

Dus hier was ik ook errruug blij mee.

morning schreef:Ik vind het best een leuk programma. Met het western programma had ik het 2e paard Troy gekozen , vond ik echt een prachtig paard , maar ik ben niet thuis in de western wereld , dus lijkt me niet zo goed ideetje

Margrietjuh schreef:Ja er wordt mischien wel met geld gesmeten, maar wat zou jij doen als je dat geld had liggen voor een paardje, ik wist het wel. Al zou ik niet de hulp van Anky inschakelen, maar gewoon met hulp van mijn instructrice of iemand anders met een profesionele kijk lekker zelf op zoek gaan.