[SGW] Welke springschoenen hebben jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Welke springschoenen hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:12

Ik heb even naar de mijne gekeken. Die hebben een breed (6 cm of zo) stuk klittenband dat dus dubbel vast zit.

solerolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:26

ik heb ook springschoenen met dubbel klitteband alleen dat laat soms ook nog wel eens los dus dan maar met ducktape Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 12:42

Die bobbels zijn handig ja!
Jammergenoeg trapt Flappie ze niet kapot anders had ik een excuus gehad om die ook te halen Schijnheilig

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 13:15

Ik ben er nog niet helemaal uit. Canter maar eens vragen om wat goed advies Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:19

Ik heb gewoon neoprene. Weet zo niet meer welk merk Bloos
Had ze op kamp in Ermelo niet strak genoeg, moest ze toen uit de waterbak vissen Schijnheilig

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:29

Ik heb voor Nika voor de cross de springschoenen van CC. Deze vind ik super fijn, zijn er alleen niet in het blauw volgens mij. Voor de rest voldoen ze wel aan je eisen.
Ik weet dat je van BR ook blauwe springschoenen hebt die voor de rest wel aan je eisen voldoen. Deze hebben hetzelfde model als die van CC alleen dan van BR en deze zijn er ook in het blauw.
Voor Jipje heb ik ze van Harry's Horse, want hij heeft zulke grote voeten dat hij ze van CC niet past. Dus hij moet het met gewone doen, al blijven deze ook heel erg goed zitten.

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:32

RedFlame schreef:
Ik lees even mee, ben opzoek naar sterkte springschoenen, mijn pony slaat die neoprene en rubbere kapot. Nepleren bevallen nog het best.

Die goedkope rubberen heeft die van mij ook snel kapot. Heb toen een keer die van eskadron gekocht, die leven nog steeds. Die goedkope waren na 3-4 mnd stuk. Ze zijn 2 keer zo duur maar gaan minstens 4 x zolang mee.

Op wedstrijd heb ik vaak met een bontje om, of in de binnenbak.