[WN] Westernzadel, kunststof of leer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silleke

vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:06

sorry, ik kan effen niet volgen. een slechte reputatie neem ik aan? Wat is het probleem daar. Ik vond ze al vreselijk goedkoop. Hier in België betaal je al gauw 750€. Dus ik vond dat wel een goede koop daar. Ben er wel nog niet geweest.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:40

Het is wel goedkoop, maar ze hebben kwalitatief niet zo denderende zadels, vooral niet voor western. Is leuk om een buitenritje te maken, maar dan mag het niet regenen, en met een jaar ben je door je zadel heen.

Alle waar is naar zijn geld. Er zijn hier ook zadels te krijgen voor €3000. Maar dan heb je ook een zadel die zijn waarde niet verliest, en waar je altijd nog wat voor terugkrijgt mocht hij ineens niet meer passen, of je van paard veranderd. Een goedkoper zadel raak je gewoon aan de straatstenen niet kwijt. Ik zou mijn paard ook niet willen trakteren op zo'n zadel van de zadelmarkt.

jenson

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:14

Wat een info allemaal, erug interesting!! Ik ben namelijk ook nog steeds op zoek naar een leer/kunstof western-zadel. Leer vind ik mooier, maar kunstof is lichter en makkelijker schoon te houden/maken. Ik weet het echt nog niet, maar ik denk dat het toch een leer zadel wordt.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:42

Of via ebay kopen. Daar staan soms de bekende merken tussen voor rond de 100 dollar Lachen

memmie

kunstof westernzadel premier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 19:56

wij hebben hele goede ervaringen met het premier kunstof allround zadel
identiek aan wintec
heb nog een paar nieuwe hangen en 1 gebruikte
gr memmie

winnie_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 22:32

ik betaalde voor mijn wintec 550 euro