Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anne_GTI schreef:Hattem zou ik iig niet doen. Heino moet je met een snel paard wel kniebeschermers aandoen want je hangt daar zo in de boom.
andrea16 schreef:Ik heb vorig seizoen in Gorssel de overstap naar de L gemaakt, aangezien dat een goede cross zou zijn om over te stappen. Maar zoals hier ook al staat gemeld was dat afgelopen jaar niet zo. Kreeg gelijk heel wat voor de kiezen

Scum schreef:Dat had ik al gelezen ja. Maar hoogstwaarschijnlijk zal Neede het komende jaar gewoon op dezelfde manier doorbouwen als afgelopen jaar, dus stevig. Het springparcours was ook errug dik. Overigens vond ik het wel een fijne cross (behalve dat de organisatie de reglementen niet kent).
SannySunny schreef:Is Nijeberkoop ook dik, of is dat wel een normale cross voor L
anneliesdj schreef:Hoezo eea weggestopt? Ik heb daar in de B gestart en gewonnen, das niet voor niets lijkt me...

anneliesdj schreef:Hoezo eea weggestopt? Ik heb daar in de B gestart en gewonnen, das niet voor niets lijkt me...
Lielle schreef:anneliesdj schreef:Hoezo eea weggestopt? Ik heb daar in de B gestart en gewonnen, das niet voor niets lijkt me...
ik was 3e in het L en Bitwise 1e, dus lijkt me ook niet dat wij onder ons niveau hebben gecrosst. Vond het een rare opmerking van je, vandaar.
Maar het L was absoluut een van de lastiger crossen, echt makkelijke L crossen vorig jaar vond ik Castenray (alleen gelopen), Ede, Ysselsteyn en het jaar ervoor ook iig Vrouwenpolder.
anneliesdj schreef:Ik vond het te weinig afwisselend, zoals ik zei stond in de B alleen de waterbak en een afsprongetje, de rest waren gewone steiltjes en oxers.
Ik houd van afwisseling en aangezien mijn paard altijd foutloos door de cross gaat heb ik dus het liefst een pittige cross.
Wellicht heb je dan wat meer variatie en nu en dan een combinatie extra. De B staat voor Beginnend, dus dan ís het vaak ook niet meer als wat oxers en steiltjes.Citaat:Die opmerking over het niveau was niet vervelend bedoeld, ik vroeg me gewoon af hoe het kan dat jullie hem pittig vonden terwijl ik het eigelijk zonder van het uur heen en terug rijden vond(muv mijn eerste prijs dan). Ik bedoelde daar verder niets mee over het niveau van jullie of je paarden.