Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Natural_K schreef:Weet iemand wat de kaarten aan de kassa kosten? ik wil er wel heen maar als de kaarten heel erg duur zijn en er is niet heel veel op paarden gebied te beleven vind ik dat wat zonde van de tijd en moeite (moet een aardig eindje rijden dan)

Rinza schreef:Nog één opmerking; Wat heeft in line dansen te maken met western rijden. (Ik ben een beetje anti, in een rijtje dansen).
Groeten Rinza
Tutti_Frutti schreef:Ik ben ook geweest!! vandaag heb een gave pet gekocht en show gekeken enzo gaaf
Debo schreef:ik ben vandaag geweest, vond het erg tegenvallen. Een jaar of wat terug (zeker zón 5 jaar als t niet meer is) ben ik ook geweest je kon toen haast niet lopen zo druk was het.. nu was t echt rustig. De show's waren wel leuk, er zaten goede en slechte bij.. vooral de riddershow vond ik gaaf om te zien, al ging dat er wel erg ruig aan toe
Lachu ...
, omdat dat dus zelfs bij professionals gebeurt. 
Debo schreef:Ik vond dat schimmeltje gewelidg, volgens mij al z'n 30 jaar oud en nog de ster van de show
Nor schreef:ik vond het hartstikke leuk man wil volgend jaar wel weer.
ik vond de kraampjes wel leuk maar had idd meer western spullen verwacht ik kon niet eens een goed bitje vinden.
maar het was super gezellig en heb een gave trui gekocht met me paardje z'n naam achterop de rug