Ik ken trouwens ook iemand die hem opgestuurd heeft en nooit meer teruggekregen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar zo'n band is niet altijd betrouwbaar, heb ik afgelopen september gemerkt...
fransje23 schreef:Djilan schreef:Die van Polar lijken me een groter risico op drukkingen geven.
Dat dacht ik dus ook. Cookie is al erg gevoelig op van alles dus drukking van een hartslagmeter ga ik niet riskeren. Voorkomen is toch beter dan genezen.
fransje23 schreef:Djilan schreef:Die van Polar lijken me een groter risico op drukkingen geven.
Dat dacht ik dus ook. Cookie is al erg gevoelig op van alles dus drukking van een hartslagmeter ga ik niet riskeren. Voorkomen is toch beter dan genezen.

Zie onderschrift. _Mir_ schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe je een humane hartslagmeter om kan bouwen. Daarnaast wil ik ook wel eens weten hoe je een hartslagmeter aan je paard bevestigd, misschien foto?
Maar toen bedacht ik me dat het ook wel eens door de contactgel zou kunnen komen. Sindsdien gebruik ik hem zonder gel (gewoon de plekken vantevoren even natmaken), en heb nooit meer een plekje gezien. Nina_rex schreef:_Mir_ schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe je een humane hartslagmeter om kan bouwen. Daarnaast wil ik ook wel eens weten hoe je een hartslagmeter aan je paard bevestigd, misschien foto?
Kijk voor een antwoord op beide vragen eens op de site van de familie Fuld, http://hartslag.fuld.net ! Daar staat alles duidelijk uitgelegd.
@ griebels: Toen je paard verdikkingen kreeg, had je toen iets van gel gebruikt? Want dat had ik met Rex dus ook, toen ik de eerste keer met de V-Max gereden had... drukplekken!Maar toen bedacht ik me dat het ook wel eens door de contactgel zou kunnen komen. Sindsdien gebruik ik hem zonder gel (gewoon de plekken vantevoren even natmaken), en heb nooit meer een plekje gezien.

griebels schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat de V-max Basic in combinatie van een wintervacht niet werkt
Later toen Liek ging zweten deed hij het wel, maar dat was wel na 1,5u in mul zand rijden
griebels schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat de V-max Basic in combinatie van een wintervacht niet werkt
Later toen Liek ging zweten deed hij het wel, maar dat was wel na 1,5u in mul zand rijden
Pablo zweet zich rot, helemaal op dagen als vandaag
Hij heeft ook weer zijn eerste douche gehad. Overigens hoop ik op Equitana tegen een mooie aanbieding aan te lopen
elkie schreef:griebels schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat de V-max Basic in combinatie van een wintervacht niet werkt
Ja, dat heb ik ook al gemerkt, maar ik maak de elektroden altijd een beetje nat voor we vertrekken en dan krijg ik toch iets sneller een goed signaal. Zonder wintervacht doet ie het wel geweldig dus hoop ik dat de lente snel komt.
Ipsilonka schreef:griebels schreef:Ik ben er vandaag achtergekomen dat de V-max Basic in combinatie van een wintervacht niet werkt
Duurt het zolang voor dat je paardje gaat zwetenPablo zweet zich rot, helemaal op dagen als vandaag
Hij heeft ook weer zijn eerste douche gehad. Overigens hoop ik op Equitana tegen een mooie aanbieding aan te lopen

Nina_rex schreef:Belachelijk vind ik dat, wat een slechte service.![]()
Ik ken trouwens ook iemand die hem opgestuurd heeft en nooit meer teruggekregen!
Nina_rex schreef:Had je aan de link die ik hierboven gaf niet genoeg?