welke broek die kont er het beste uit laat zien.... hangt meestal van de plaatsing en het model van de zakken af.Ik vind persoonlijk de donkere, stugge Wranglers goed staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

welke broek die kont er het beste uit laat zien.... hangt meestal van de plaatsing en het model van de zakken af.
johantimpen schreef:

). In een Indian Rose, Gsus, Gstar e.d. komt mijn kont zeg maar beter uit...
Maar ik kreeg een tip over het merk Cruel Girl, weet iemand daar meer over? Waar het te koop is...?
Arizona schreef:Wrangler heeft ook 'kontvriendelijke' modellen![]()
Die zitten vrij laag op de heupen.
Er zit alleen één nadeel aan, die modellen gaan tot lengtemaat 34 en dat is voor mij te kort.

Boldly schreef:Ik was mijn vraag in dit topic alweer vergeten....
Tja, de definitie van lelijke kont... In een Wrangler wordt je kont zo platgedrukt en mijn vriend definieerde dat als een 'pottenkont' (ik weet ook niet precies wat hij daar mee bedoelt... Geen aanval ofzo dus hoor....). In een Indian Rose, Gsus, Gstar e.d. komt mijn kont zeg maar beter uit...
Maar ik kreeg een tip over het merk Cruel Girl, weet iemand daar meer over? Waar het te koop is...?
jeanette schreef:Het type wrangler waar ik nu mee rij is een hipster bootcut kate.
)
Margee schreef:Zou dat niet komen omdat die kont net een poos in een zadel op een paard heeft gezeten??? Soort van ingedeukt dus???![]()
Beetje gek dat het alleen ook al zo is als ik m net aan doe... Ach ja, ik stoor me er ook niet aan, ik zie het zelf toch niet...

Boldly schreef:Margee schreef:Zou dat niet komen omdat die kont net een poos in een zadel op een paard heeft gezeten??? Soort van ingedeukt dus???![]()
Dat zal het zijn jaBeetje gek dat het alleen ook al zo is als ik m net aan doe... Ach ja, ik stoor me er ook niet aan, ik zie het zelf toch niet...
Al ga ik er niet snel even boodschappen mee doen ofzo... Hoe bedoel je ijdel...
ik wandel rustig in mijn rijlaarzen en wrangler de supermarkt in... petje op en staljas aan ook
crazycactus schreef:ik wandel rustig in mijn rijlaarzen en wrangler de supermarkt in... petje op en staljas aan ook
Ik word wel nagekeken, jammer dan..

Hoe je daar op komt.. Ik weet ook niet aan welke normale broekmaat dat bijvoorbeeld staat.. Ik dacht dat dat juist 40/42 was.. Maar ik weet het niet zeker..