[WN] Joy maar weer eens in the picture

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JoyRider

Re: Joy maar weer eens in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 16:17

Ik ben in het echt ook eigenlijk veel forser: is de camera op afgesteld Tong uitsteken

ik denk dat ze flink is afgevallen de laatste tijd eigenlijk, nu ik haar zo bekijk Pling

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:19

Vooral als je deze foto's met de foto's in je profiel vergelijkt ziet ze er veel slanker uit, maar niet verkeerd hoor!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 16:22

Sja, nu je het zegt .. Hhmm ..

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:26

Wat een kwijl paardje!!! ik zie veel dingen die ik ook heb/had ,beugels wat langer en gaan zitten alsof je in je paard zit en kijk waar je heen gaat ,en loslaten die billen! Haha! van achter naar voor rijden . laat haar werken ipv jij. CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLEN Haha! Knipoog dan zien de volgende foto's er nog beter uit!

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 16:32

Uriah schreef:
Wat een kwijl paardje!!! ik zie veel dingen die ik ook heb/had ,beugels wat langer en gaan zitten alsof je in je paard zit en kijk waar je heen gaat ,en loslaten die billen! Haha! van achter naar voor rijden . laat haar werken ipv jij. CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLEN Haha! Knipoog dan zien de volgende foto's er nog beter uit!

Loslaten die billen Verward Dan stuiter ik eraf Haha! Beugels nog langer maken heb ik ook wel aan gedacht, want als ik mijn voeten uit de beugels haal kan ik ze wel laten 'hangen' Pling

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:37

Knap paard, mooie naam heb je ook Bloos Mijn paardje heet JoyRider vandaar Tong uitsteken

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 16:43

MissVicky schreef:
Knap paard, mooie naam heb je ook Bloos Mijn paardje heet JoyRider vandaar Tong uitsteken

En dan natuurlijk geen foto in je profiel Clown

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 10:46

Joy is een leuk paard. Maar dat wist je al.
En dat commentaar is grappig Ja

Joy spot snoepjesmens ook Ja

meikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 11:41

Leuke paardje JR, mooie kleur ook, houd ik erg van! Ik had vorig jaar hetzelfde probleem met mijn voeten die door de beugels gleden, m.n. in draf. Veel rijden is mijn advies en proberen de beugels juist een gaatje korter te doen, dan kan je je voeten beter op de juiste positie houden. En ook goed steunen op je beugels, zonder jezelf uit het zadel te drukken natuurlijk. Daarnaast lekker een paar keer zonder zadel gaan rijden voor het gevoel, helpt zeker. Veel sucses!!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:23

JoyRider schreef:
Uriah schreef:

Loslaten die billen Verward Dan stuiter ik eraf Haha! Beugels nog langer maken heb ik ook wel aan gedacht, want als ik mijn voeten uit de beugels haal kan ik ze wel laten 'hangen' Pling

Als je je billen meer ontspant stuiter je er echt niet af,je hebt je balans toch ? en je buikspieren houden je ook goed genoeg in je zadel