Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

is het parcour an sich geweldig!! Die waterval indoor... waaahhh hahaha te gek!
Dit zijn maar drie ruiters, dus ik denk niet echt representatief voor iedereen die dit doet..
noisy schreef:misschien iets om tijdens de Western Experience te organiseren...ruimte zat daar in de Brabanthallen...
storrum schreef:Jos schreef:heb net eens zetten kijken wat TREC is. lijkt me heel leuk
zijn er western ruiters hier die dit doen?
Ik doe TREC, is inderdaad vreselijk leuk om te doen!! En altijd een geweldige sfeer op de wedstrijden.
Maar dit vind ik ook helemaal geweldig. Goeie link Francis, heel leuk om te zien.
Odi schreef:Storrum ik heb je gemist in oktober, jammer dat je er niet bij was.
storrum schreef:Odi schreef:Storrum ik heb je gemist in oktober, jammer dat je er niet bij was.
Ja vond ik ook jammer, maar toen had ik een westernwedstrijd geloof ik....
Maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij (in ieder geval Floing dat was geweldig), ik ben al aan het trènen met mijn kleine
, we hebben je gemist de laatste wedstrijden in Belgie!
Delphi2 schreef:we hebben je gemist de laatste wedstrijden in Belgie!
ennuh dat filmpje, dat kunne we!!!
zijn die yanken nou helemaal van de pot gepleurd,hebben ze zoveel ruimte gaan ze binnen klooien
met die gang doe ik een 'mikado'parkoers,alleen heb ik dan niks te vertellen over mijn appie
,er is mij verteld dat dit niet de bedoeling is van trail,maarja,mijn appie verstaat alleen deens volgens mij(zie onderschrift)
westernappie schreef:zijn die yanken nou helemaal van de pot gepleurd,hebben ze zoveel ruimte gaan ze binnen klooien
met die gang doe ik een 'mikado'parkoers,alleen heb ik dan niks te vertellen over mijn appie
,er is mij verteld dat dit niet de bedoeling is van trail,maarja,mijn appie verstaat alleen deens volgens mij(zie onderschrift)