Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paints zijn erg duur.
maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand ooit zo'n bedrag voor haar zou willen betalen
Ze is NIET te koop , btw
(Sorry...
)
ok, ja natuurlijk voor jouzelf hebben ze een niet te schatten waarde hé
Celia schreef:De prijs is normaal 3500... Dus ik weetniet, er zal wel een reden zijn, de papieren moeten nu opgestuurd worden ofzo.
sorry hoor, maar die prijs is naar mijn idee dus veel te hoog. Je kunt dat er wel voor vragen maar of je het er voor krijgt, denk het heel eerlijk niet. Tuurlijk zijn er altijd kopers te vinden die ervoor vallen en bereid zijn die prijs te betalen. Maar gezien de markt op dit moment denk ik dat die veel te hoog ligt. Papieren van zowel Paints als Quarters komen altijd uit de US, dat is dus geen reden dat deze zoveel duurder zou moeten zijn.
)
en een moeder die echt gepresteerd heeft, NL kampioen Cutting.
Citaat:Ja, maar euhm dirkje, ik koop ze van een goede vriend van ons Zo dus, hij fokt in paints. En ja ik heb de afstamming gezien op het blad die bij de vader stond (maar euhm, ik weet die niet meer natuurlijk....)

Cassidy schreef:als ze hebben gefokt met een homozygote tobiano hengst heeft het veulen altijd vlekken.

Wranglerbutt schreef:Cassidy schreef:als ze hebben gefokt met een homozygote tobiano hengst heeft het veulen altijd vlekken.
Dat hoeft dus niet, een minimal tobiano (uit homozygoot tobiano ouder) kan er uit zien als een solid paint bred, terwijl -ie genetisch bont is. Gizmo (v. Mac Summer Bar) van Smoske was er zo eentje
@Celia: Ik ben nou idd toch wel heel benieuwd naar de afstamming