Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Match schreef:Maar meestal heb je geen geluk![]()
Dus wel zorgen dat je paspoort en entingen in orde is
Ik lijk wel gek om 30 km zonder zadel te hobbelen. Nee hoor ik vind zonder zadel best leuk, voor een half uurtje dan
.Goed je mag zonder starten maar verstandig is het niet 
Altijd een leuke discussie over die regel wat het nou inhoudt! carola schreef:Let ook op de regel: "t'shirtje met 'enige' mouw"Altijd een leuke discussie over die regel wat het nou inhoudt!
Nina_rex schreef:Lenneke_ schreef:Het enige wat aan uitrusting verplicht is is een veiligheidshelm en schoenen met een hak als je met beugels zonder veiligheidskorf rijdt.
Vergeet 'iets van een mouw' niet!Je mag dus geen truitje zonder mouwen aan.
En inderdaad is er discussie over! iemand mocht niet starten met dit shirtje, terwijl het toch heel duidelijk 'enige mouw' heeft! Een ander jurylid zei later dat zij haar juist wel hiermee had laten starten als zij toen jury was geweest (kun je het nog volgen?
).
Citaat:Article 817 Dress
(...)
2. Dress must be appropriate and not detrimental to the image of Endurance Riding.
(...)
- a shirt with collar
Karin schreef:http://www.horsesport.org/PDFS/E/04_01/ ... %20web.pdfCitaat:Article 817 Dress
(...)
2. Dress must be appropriate and not detrimental to the image of Endurance Riding.
(...)
- a shirt with collar
Niets over mouwtjes.

), maar zo'n truitje als ik liet zien of dat wat Karin aanheeft vind ik echt niks mis mee! Nina_rex schreef:In België stond er vroeger ook iets van dat je lange kousen aanmoest ofzo...

Citaat:Artikel 18 – Kledij
(...)
2. De kledij dient aangepast te zijn en mag geen nadeel berokkenen aan het
imago van het endurancegebeuren.
Het is verplicht vanaf Kwalificatie 1:
- een rijbroek, nauwsluitende broek of joggingbroek
- hoge laarzen, beenkappen, slobkousen of lange kousen en sportschoenen
- aangepaste ruiterkledij
(...)
Nina_rex schreef:Ik vind hem zo grappig...En inderdaad is er discussie over! iemand mocht niet starten met dit shirtje, terwijl het toch heel duidelijk 'enige mouw' heeft! Een ander jurylid zei later dat zij haar juist wel hiermee had laten starten als zij toen jury was geweest (kun je het nog volgen?
).
).
)
) niet gewenst is maar die mouwtjes-regel is toch een beetje ouderwets.

Had ook geen mouwen..
fransje23 schreef:Goh, wie was dat dan die wilde starten met dat shirtje met kapmouw![]()
![]()
carola schreef:Sommige jury's hoor je nooit over een te korte mauw of een net verkeerde enting, anderen zijn juist heel streng.
) nog altijd bijzaak.