Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(heb nu wel natuurlijk een fantastische vakantieplek). Regelmatig (een paar keer per jaar) trainen we daar een klein weekje.
), daar stapt ik ook zo op en reed er mee weg. 

Sonja schreef:Overigens, ALS ik een jong paard weg zou moeten/willen brengen om aan te rijden of bepaalde basis in te brengen, dan zou het naar Mehlika Nowak zijn. Dat is tot nu toe de enige pro (buiten Chris natuurlijk) die ik dat in handen zou willen geven.
Heel rustig maar consequent met de paarden, kijkt en luistert goed, en zeer betrouwbaar naar zowel paard als eigenaar. Kan ik aanraden.
? Schitterend!
. Toen ben ik er eigelijk gewoon rustig opgestapt, ze keek eens omhoog en dacht: O, kan dat ook? Vol vertrouwen liep ze met de baas mee de weg af, en het vrouwtje zat lekker op haar rug met tranen in dr ogen.. geweldig paard!
. Wie weet, als we ooit nog eens een jong paardje aanschaffen, willen we het zeker weer zo doen, maar het is per paard verschillend en natuurlijk spreekt ook je eigen ervaring mee! Het is alleen maar verstandig om je paard naar een goede trainer te brengen als je niet 100% overtuigd bent dat je het zelf kan!
gister hebben we een jaarling gekocht en ook die gaat over een 1,5 jaar weer richting rieky! ze komt 1 x per maand clinic geven bij ons op stal en 1 x per maand ga ik bij haar op stal lessen. wij kijken er bij ons op stal met heel veeeeeel zin naar uit dat ze weer komt.
echt een wereldwijf die super kan rijden!