Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar, misschien was het verplicht bij deze demo, of kent ze het paard zo goed dat ze voor haar eigen veiligheid een cap opzet, hij wil nog wel eens spoken heb ik gelezen..
)
nielsd schreef:Bij de wran ook bij de beginners en ruiters onder de 18.
Misschien ben ik koppig, maar ik blijf erbij als je de western sport wilt 'promoten' dan met hoed.
gr niels
roxxxy schreef:westernsport promoten: MET HOED!! en zonder die dressuur bandages![]()
we laten het gewoon een beetje op dressuur lijken, dan horen we er wel bij.......
FOUT
Vast een prima cowgirl dit, maar op het eerste gezicht totaal geen western uitstraling.....
pity....
Als iemand het voor elkaar krijgt met een dressuurzadel is het voor mij ook prima
(doet me denken aan een eerder topic ook over een ow van P&K gaan we ze nu een voor een bekritiseren
)roxxxy schreef:westernsport promoten: MET HOED!! en zonder die dressuur bandages![]()
we laten het gewoon een beetje op dressuur lijken, dan horen we er wel bij.......
FOUT
Vast een prima cowgirl dit, maar op het eerste gezicht totaal geen western uitstraling.....
pity....
! Jawel! Tijdens de Western onderdelen nog wel! En, guess what? Het wordt nog gedaan ook!
Oh, en Guess What, bandages zijn niet alleen "dressuur"! Die mogen ook bij de APHA en AQHA gebruikt worden
!! Dus waarom zou dit allemaal niet gebruikt mogen worden op een Western Demo, als het allemaal wél mag bij de verenigingen die het hele Western gebeuren hebben opgezet???

Als je het niet erg vindt, neem ik jou opmerking ook niet serieus...
Je blijft toch gewoon andere wedstrijdonderdelen hebben? Ik begrijp werkelijk het probleem niet... Het een is toch niet meer of minder dan het andere? 
) ja ik rijd ook met aanleuning.