Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miky0 schreef:Hattem valt denk ik af al weet je het nooit,Vorig jaar NK ponies en hetj aar ervoor NK paarden. Al weet je het nooit het lijkt me dat een andere het wel een keer binnen wil halen.
) 2003 Miky0 schreef:
Nijeberkoop Ook redelijk aan het end.. niet zo erg centraal trouwens, misschien verrast het ons en word het daar verreden?
miss_jumpy schreef:AntheaV schreef:Nou volgens mijn moeder is het 4 uur rijden naar een plaats ergens in Brabant waar kennissen van haar wonen
![]()
Zo groot is Nederland niet eens, volgens mij kan je binnen 4 uur van het ene uiterste puntje naar het andere uiterste puntje rijden. Maar ja, je moeder heeft natuurlijk wel rekening gehouden met Nederland, fileland. Dus dan kan ik die 4 uur weer wel begrijpen
) 

miss_jumpy schreef:Ik ben benieuwd!
Wie weet gaat een wedstrijd uit het midden van het seizoen wel naar achter?
AntheaV schreef:Miky0 schreef:
Nijeberkoop Ook redelijk aan het end.. niet zo erg centraal trouwens, misschien verrast het ons en word het daar verreden?
Dat zou ik helemaal niet erg vinden![]()
Nijeberkoop is ook altijd wel een pittige cross vind ik, dus wat dat betreft kan een NK daar wel. (alleen moeten ze dan wel iets aan het dressuurterrein doen)
miss_jumpy schreef:Ik ben benieuwd!
GvdT schreef:miss_jumpy schreef:Ik ben benieuwd!
Blijf je toch ook met de bodem zitten. Vlietland en W werf zijn alleen daardoor al minder geschikt. Vooral ook omdat het hier nog wel eens wil regenen in het najaar. Kleigronden zijn imo erg spannend voor een wedstrijd zo laat in het seizoen.
Heb ooit eens gelezen dat het gebied rond Nijeberkoop het droogste stuk van Nederland is.
Lielle schreef:Dat zouden alle drie super opties zijn maar ik denk niet dat HM dat doet. Die zijn juist naar juni gewoon omdat de grond het najaar niet goed is daar.
andrea16 schreef:Ik denk niet dat het NK in Nijeberkoop wordt gehouden. Wat je zegt Anthea, dan moet er veel aan het dressuurterrein gebeuren.
Het springen mogen ze dan ook wel wat hoger zetten want voor de L-paarden was het nog niet eens een normaal B-parcours.