[SGW] SGW Diepenheim: wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: SGW Diepenheim: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:42

Zo, ik ben ook net weer terug uit Diepenheim Lachen.
Heeeeerlijk gereden Haha!!

Dressuur ging netjes, het kon beter. 193 en een 3e plek. Springen ging aardig, bodem was zeer slecht en ik kwam totaal niet uit voor 6, maar gelukkig bleef ie liggen, foutloos dus.
Toen de cross in, was net op tijd Tong uitsteken Hindernis 1 t/m 7 voelde ie heel goed, 8 kwamen we niet lekker voor uit, dus werd een beetje een rare sprong. Het water liep ie zo in, hij nam alleen het hindernisje wel in stap, haha. Bij de puntjes heb ik het alternatief genomen, de 4-sprong. De hindernis erna wel de afsprong, die ging echt fijn! Het laatste stuk deed ie ook erg fijn, dus foutloos Haha! Wel 1 sec te langzaam, maar verder ging het echt geweldig!
Uiteindelijk werd ik ook nog 2e!

@Rowo, ik zag al bij de uitslagen dat je niet door de keuring gekomen was, wat ontzettend balen! Hopelijk is het niets ernstigs..
@Sjuulie, jij hebt dus ook netjes gereden!
Ik weet niet welke fotografen er nog meer waren, ben ik ook wel benieuwd naar!
@Rivellalight, Fijn dat je tevreden bent!
@Jorn, Gefeliciteerd!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:43

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveelste ik was geworden als ie wel goedgekeurd was...

@indian summer: gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door rowo op 29-10-06 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:47

super man Indiansummer! Haha!
gefeliciteerd!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:50

Gefeliciteerd IS! Echt goed gedaan Pling

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:06

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:13

Ook nog twee andere bokkers [stiekem] op de foto gezet Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Tsjaa Clown

H_Schipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:26

#72 Heb ik ook nog wel een fotootje van, was alleen niet scherp genoeg voor op m'n site Knipoog :
Afbeelding

#73 heb ik niet, sorry. Verdrietig

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:27

Prijswinnaars gefeliciteerd!

M'n broertje was vandaag bij de B pony's in ring 5, 6e! Knipoog

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:40

H_Schipper schreef:
#72 Heb ik ook nog wel een fotootje van, was alleen niet scherp genoeg voor op m'n site Knipoog :
Afbeelding

#73 heb ik niet, sorry. Verdrietig

Oh my god!!! Daar had ik dus eerst een weigering op. toen ff boos geworden en dan krijg je dus dit resultaat!! Vind m wel leuk om te zien, idd wel jammer dat ie nie scherp is!!! Maar thanx voor het fotograferen. Altijd leuk en mooi om te zien!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:42

viefdepief schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Tsjaa Clown

Wat kijk ik hier toch serieus!! Haha! Haha! !!! Vind het verder wel een gave foto!! Thanx.!! (ben nr 72). Zag jouw en Sjuulie nog wel staan in de manege achterin aan zo'n staantafel!!!!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:49

s'Ochtends moesten we om half 9 weg en we hebben eerst Sarah en Zeno afgezet voor de cross in Holten en toen zijn we naar Diepenheim doorgereden. Haha! Dressuur ging op zich wel goed alleen ik moest iets meer ontspannen. Punten waren niet super; 187. En er stond helemaal geen commentaar op het briefje! Boos! Ik had toch iets van 2 5-en, dan vind ik duidelijke toelichting wel op z'n plaats. Ik weet het natuurlijk wel ongeveer, maar toch..
Bij het inspringen was Parkaval helemaal niet scherp. Hele tijd balken aantikken en niet goed voorwaarts. Het parcours zelf ging gelukkig erg lekker en Paak had een goed tempo, maar toch niet echt te snel.
De cross liep 20 minuten uit omdat de hindernissen nog niet klaar waren. Hindernis 1 ging netjes. Hindernis 2 netjes afgeremd van te voren en voor de hindernis nog even been eraan, ook mooi. Hindernis 3, nam het linkerpaadje, want het was een heel makkelijk hindernisje. Hindernis 4 ook netjes. Hindernis 5 ook, hindernis 6 voelde ik de bladeren tegen mn voeten. Bij hindernis 8 vond hij het eng om het bos in te gaan (enge schapen!!), maar de hindernis zelf sprong hij zonder twijfel. Hindernis 9 was erg leuk en ging ook goed. Hindernis 10 was de waterbak en Paak gaat in het water altijd meteen weer galopperen, kwam nu goed van pas Knipoog . Hindernis 11 ab ook toppie. Ik dacht dat het moeilijk zou zijn om met Paak hindernis 12 goed aan te rijden, maar dat viel mee -13 is ook al weer gesprongen. Stukkie lekker hard en mooi terug genomen voor Abcta's wiebertjes Tong uitsteken . Bij de bult nam ik het alternatief en gelukkig vond ik de verplichte doorgang-dankzij mijn vader da he-. Ik moest ook een langzamer zei hij, maar hoeveel langzamer? Naar de finish bijna helemaal rustig gegalopeerd en alle hinderniss gingen rustig en netjes. Uiteindelijk toch nog een minuut onder de tijd. Bloos Toch maar een crossklok gaan kopen. Nagelbijten / Gniffelen

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:56

Rowie echt zonde dat je veelste snel was, dit heeft dan ook een prijs gekost volgens mij Verdrietig
Wij hebben trouwens nog je briefje van de stijlpnt!

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:02

Oh leuk, maar Paak is gewoon zo snel en ik weet nooit goed wanneer ik hard ga en wanneer niet wel een beetje maar niet zo goed. Ik zag net dat de uitslagen online stonden. Vond dat ik nog best goed was geeindigd. Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:55

viefdepief schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Tsjaa Clown

vief: jij zat op de op-afsprong of niet naast de losrijbak? DAn heb ik je zien zitten. Trouwens nie tgemerkt dat je een foto hebt gemaakt. Mijn paard is een topper in lief kijken of nie Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:25

Mm klopt Ja
Daar zat ik inderdaad!

@ Rowie: Inderdaad geen verkeerd idee om een horloge aan te schaffen Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 08:49

Ik heb gister ook zo'n horloge aangeschaft en nu was ik 11 sec binnen de tijd, in bathmen 20 erbuiten. T is echt wel super fijn zo'n horloge zeg! Echt een aanrader.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:25

Jorn super gefeliciteerd!!!Echt heel knap!!
IS ook gefeliciteerd.
Volgens mij heeft 'mijn'prodeo ook meegedaan in de b paarden!!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:51

Zo wat een verslagen al!

Jorn, super gefeliciteerd joh!
Goed gedaan! OK dan!

Rowo, ontzettend balen.. sterkte ermee!

Rivella, mooi dat je tevreden bent.

Mooie foto's H_schipper! Volgende keer iedereen erop? Knipoog

Sjuulie, netjes gedaan!
Wat waren er veel mensen 7e en net buiten de prijzen zeg!ik ook Nagelbijten / Gniffelen

IndianSummer, gefeliciteerd! Netjes joh.

Skygirl ook netjes. Crosshorloge is wel een aanrader ja Knipoog

Margo, ik pm je wel even over 'jou' prodeo, want daar weet ik meer van..

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:56

Zo nu klein eigen verslagje!

Dressuur ging vrij bagger.. Erg gespannen (zelf dan vooral Nagelbijten / Gniffelen) En rommelig.. 16e van de 19.
Springen ging wel aardig, indd niet echt optimale bodem. Had 1 balk, door te lauw beginnen.
Voor de cross was ik heeelemaal zenuwachtig.. echt buikpijn!
Maar toen ik van start was, was dat gelukkig in 1 klap weg.
Alles liep echt heel erg lekker, bij het smalle huisje kleine aanmoediging, en de schapen waren ook spannend voor het bosje, maar nergens twijfel op een hindernis!
Bij de wiebertjes de puntjes gewoon genomen, liepen ook goed.
Op het einde moest ik nog even terug naar een handgalopje, zodat ik mooi op tijd finishte!
Uiteindelijk 7e. Toch niet helemaal verkeerd.
Nu nog aan die dressuur werken!

Daentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:00

Heeft iemand een foto gemaakt van nummer 1 (zaterdag)? Paard in beeld was nog niet wakker toen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:01

annemieke vertel... haha heb je pm nog niet binnen!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:08

Nu wel Knipoog

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 09:56

Skygirl schreef:
s'Ochtends moesten we om half 9 weg en we hebben eerst Sarah en Zeno afgezet voor de cross in Holten en toen zijn we naar Diepenheim doorgereden. Haha! Dressuur ging op zich wel goed alleen ik moest iets meer ontspannen. Punten waren niet super; 187. En er stond helemaal geen commentaar op het briefje! Boos! Ik had toch iets van 2 5-en, dan vind ik duidelijke toelichting wel op z'n plaats. Ik weet het natuurlijk wel ongeveer, maar toch..
Bij het inspringen was Parkaval helemaal niet scherp. Hele tijd balken aantikken en niet goed voorwaarts. Het parcours zelf ging gelukkig erg lekker en Paak had een goed tempo, maar toch niet echt te snel.
De cross liep 20 minuten uit omdat de hindernissen nog niet klaar waren. Hindernis 1 ging netjes. Hindernis 2 netjes afgeremd van te voren en voor de hindernis nog even been eraan, ook mooi. Hindernis 3, nam het linkerpaadje, want het was een heel makkelijk hindernisje. Hindernis 4 ook netjes. Hindernis 5 ook, hindernis 6 voelde ik de bladeren tegen mn voeten. Bij hindernis 8 vond hij het eng om het bos in te gaan (enge schapen!!), maar de hindernis zelf sprong hij zonder twijfel. Hindernis 9 was erg leuk en ging ook goed. Hindernis 10 was de waterbak en Paak gaat in het water altijd meteen weer galopperen, kwam nu goed van pas Knipoog . Hindernis 11 ab ook toppie. Ik dacht dat het moeilijk zou zijn om met Paak hindernis 12 goed aan te rijden, maar dat viel mee -13 is ook al weer gesprongen. Stukkie lekker hard en mooi terug genomen voor Abcta's wiebertjes Tong uitsteken . Bij de bult nam ik het alternatief en gelukkig vond ik de verplichte doorgang-dankzij mijn vader da he-. Ik moest ook een langzamer zei hij, maar hoeveel langzamer? Naar de finish bijna helemaal rustig gegalopeerd en alle hinderniss gingen rustig en netjes. Uiteindelijk toch nog een minuut onder de tijd. Bloos Toch maar een crossklok gaan kopen. Nagelbijten / Gniffelen

is dat parkaval van rebecca braak?

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 10:15

ik heb je PD ook gezien margo, ik zal je er vrijdag over vertellen! ik hoorde bij de Blom fanclub zondag! haha. heb heel fanatiek aangemoedigd...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:06

@Oosterhoff, ja dat was haar pony ja. Knipoog