Leuk echt super leuk ziet dit eruit!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nielsd schreef:Was ook erg leuk, nienke92: Ga jij de volgende keer met rinse
! Maar bij jou ziet het er echt leuk uit!

Anya schreef:Hé Piggeljay als jij nu eens een keer deze kant uit komt anders?
Er zit een aardige westernstal in Haaksbergen met volgens mij ook hekken voor vee. Dan heb ik hier wel wat mensen die mee willen doen aan een clinic. Vooropgesteld dat je pony's, tinkers, haffen, fjorden wil en wat grotere koeien die niet onder de buik van mijn Wizkid door kunnen met zijn 1.80
We hebben zelfs één quarterhorse hihi
, wat voor jullie weer een unieke kans is om hun ook eens aan het werk te zien ( meneer pannenkoek op het paard
en mevrouw pannenkoek fotograveren
) en we maken er een leuk weekend van.
maar laten we erop houden dat ik heel erg gecoontentreerd was.
Pannenkoek schreef:@[***]; ik zie alles............., je was inderdaad te druk met de vlekkenmonsters en cowboy Jan.
@Anya; we halen je gewoon op (ff een kwestie van afstemmen) of in etappes naar de AOK via een Bokt-route![]()
@Piggeljay; uiteraard ga ik ook op een paard! Heb je nog wat staan? Iets zwarts en onbeleerd? Stap ik zo op![]()
@Suus; nou nog iemand die de BBQ regelt (Rom?)
Durf je dat aan? 
piggeljay schreef:@pannenkoek; ik heb iets zwarts dat inmiddels beleerd is maar jij mag hem leren draven en galopperen, hoewel galop is niet echt het probleem, nee leer hem maar draven
Anya schreef:Klinkt wel heel leuk. Tof Pannenkoek.
Ik heb er best wel zin in. Maar die 1 uur en 50 minuten die [***] roept is zonder trailer met paarden en stapvoets door die hele horde rotonden. Het is gewoon drie uur met een trailer. En nogmaals. Er kan er maar een mee dan. Maar het lijkt me heel tof. Die shet van [***] zou ik niet aan beginnen. Dan kun je beter op mijn Wiz. Net zadelmak. Heel groot. Maar een grote vriendelijke reus
Oh yes. BBQ ook nog.
Helemaal gezellig!
BBQ moet wel zomer worden. Hebben we wel tijd om te plannen