Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CounTree schreef:Wauw, dat is ook niet verkeerd! Achter de koeien aan hihi.
Gefeliciteerd Eva!
Ze loopt al weken te stuiteren,hahaha. kizzin schreef:Ik vind het heel leuk om te lezen dat de winnaar van onze sponsoring er zoooo blij mee is!
Zodat er maar heel gauw wat moois zal groeien in haar buik!!

mehlika schreef:Hahaha, ik was al blij met mijn eigen zwangerschap maar sta niet zozeer te stuiteren als jij met een dekking. Wat zijn wij paardenmensen toch rare wezens....

Heza_Yankee schreef:Misschien een rare vraag hoor, maar waren er niet 3 dekkingen in de veiling?? Ik zie er nog maar 2 in de lijst staan.
mehlika schreef:Hahaha, ik was al blij met mijn eigen zwangerschap maar sta niet zozeer te stuiteren als jij met een dekking.
Heza_Yankee schreef:Nancy, ik wil wel het hele dekkingsproces van a t/m z meemaken, dus hou maar vast een dagboek bij!!![]()
skippy1 schreef:Gefeliciteerd allemaal...
Ik had meegeboden op t zadel: 1,2,6,11,13,17,23,31 cent....verdorie! Is t 12 cent geworden!!!
CounTree schreef:Okay ....dag 1: Net e.e.a. aan June meegedeeld. Der oortjes gingen naar voren, maar voor de rest begon ze niet te stuiteren![]()
![]()
CounTree schreef:skippy1 schreef:Gefeliciteerd allemaal...
Ik had meegeboden op t zadel: 1,2,6,11,13,17,23,31 cent....verdorie! Is t 12 cent geworden!!!
Jeetje zeg, wat een ongelooflijke pech! Precies 12 cent overslaan.
Ik had ook nog geboden op het zadel 0.01 t/m 0.04
Op de outfit 0.01 + 0.02
En natuurlijk de Dekking: 0.01 t/m 0.05 + 6.49
Ik ben inderdaad ook best benieuwd hoeveel zuurstof behandelingen deze veiling heeft opgebracht. Geweldig goed initiatief!
Volgende week weer voor controle naar de kliniek in Bodegraven en als alles goed is, dan gaan we weer conditie opbouwen maar dat duurt nog wel even
Hopelijk heeft rieky even geduld met ons, want om hem nu meteen een uur keihard te laten werken is ook niks.