WOW-Enduro zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gerritje

Re: WOW-Enduro zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:44

fijn. nu maar duimen dat dit zadel het is.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 20:19

En, Balder?? Was het wat? Haha!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:50

Ja, we zijn nu wel heel nieuwsgierig hoor!

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:32

sinESappel schreef:
En, Balder?? Was het wat? Haha!

hihi, stelletje ongeduld Haha!

Arie had helaas niet veel verschillende onderdelen bij zich. vooral het conventional blad niet waar ik in was geinteresseerd. ik heb 2 zadels geprobeerd. Een 18 inch waar ik zelf helemaal niet fijn in zat (beetje groot voor mij) maar deze lag wel stabieler op Balder volgens Arie. Daarna heb ik nog een 17 inch geprobeerd met andere boommaat enz. Daar zat ik wel veel beter in.
Ik moest wel weer enorm wennen aan een boomzadel, ik zat veel hoger boven Balder dan ik inmiddels gewend was met mijn Barefoot. Bovendien wilde Balder natuurlijk weer eens niet meewerken en kon ik niet goed beoordelen of hij er beter onder loopt.

Arie weet nu in ieder geval wel wat ik wil en vooral wat voor Balder eventueel geschikt zou zijn. Dit gaat hij voor mij bestellen en dan komt hij half december met dit zadel zodat ik dat goed kan uitproberen. nog even geduld dus.

Trouwens, het is dus mogelijk om een dressuurmodel te bestellen en dan extra de fenders erbij te kopen zodat eventueel de zweetbladen vervangen kunnen worden. Dit moet dan wel van tevoren aangegeven worden omdat de fenders een andere ophanging hebben dan de "normale". Deze ophanging wordt dan extra op het zadel gezet zodat je inderdaad kunt wisselen.

Wat de fenders los kosten weet ik nog niet, dat zoekt Arie nog uit (gewone losse zweetbladen kosten 750 euro, slik .)

Al met al gezien ben ik dus nog niet echt overtuigd, eerst maar eens het andere zadel afwachten. Bloos

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-06 14:51

En...... heb je je nieuwe zadel al? Ik ben heel benieuwd! Ja

Balder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 08:02

sinESappel schreef:
En...... heb je je nieuwe zadel al? Ik ben heel benieuwd! Ja

Nee helaas Verdrietig Er is wat vertraging in Engeland. Ze hebben verbeteringen aangebracht aan de zittingen dus het duurt iets langer. Hopelijk volgende week of anders begin januari.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 13:14

Nja.. dan heb je tenminste wel als allereerste de new en improved versie..