Eef zei gisteravond tegen mij dat je het heel netjes hebt gedaan hoor! Jahaa er word al over je gepraat
Twister is ook zeker een leuk paard om op te rijden. Lekker vlot aan het been en ontspannen om mee te rijden. Er is geen enkel manegepaard bij Eef wat sloom is of ongevoelig is geworden door de manegeruiters. Op dit moment zijn er 2 nieuwe die in de lessen komen, Angel en Whiskey, die worden op dit moment ook klaargestoomd om goed in de lessen mee te kunnen lopen. Heb gister op Angel gereden en Whis liep ook mee, allebei 2 heerlijke paarden om op te rijden!Bij Eef word er goed gereden hoor met de paarden. Ze weet waar ze mee bezig is en ze kent haar paarden door en door. Ze weet ook waar haar ruiters wel en niet aan toe zijn. Na een tijdje bij Eef te hebben gereden weet ze precies hoe je in mekaar zit en da's heel grappig van haar
! Echte stops en spins zal je de eerst komende tijd niet doen denk ik, ik rijd er nu anderhalf jaar en heb een paar keer gespind. Beetje stoppen vanuit stap, draf, galop dat doe ik wel al sinds ik er rijd en rollbackjes ook. Daarbij word bij Eef gewoon lekker op een trensje gereden met de manegepaarden. Dus maak je daar maar geen zorgen over 
Iig heel leuk voor je dat je een fijne les hebt gehad! Ennuuh, je bent nog altijd welkom in het Starnmeer westernbokkerstopic he?!

. De enigste die dat vermeld is Francis.