[WN] Laatste Quarter?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

REGINA76

Re: Laatste Quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:01

ben ook van plan het op te zeggen.....

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:44

Jannie schreef:
Ik kreeg een brief van de ledendministratie (heb mijn abonnement opgezegd) en daarin stond dat vanwege ernstige gezondheidsredenen van Bea Verselewel, editie 3 en 4 eind week 41 gebundeld zullen verschijnen.

En dat was dus deze week... Scheve mond
Heb ook opgezegd, trouwens. Om verschillende redenen, maar dit speelde uiteraard ook mee (soort druppel, zeg maar Knipoog ).
Een brief heb ik trouwens nooit gekregen, ik kreeg pas na opzegging een mail met van allerlei nieuwsbrieven en andere informatie Verward

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:13

Ben ook van plan om het blad op te zeggen maar had dat eigenlijk in juni moeten doen en ben bang dat ik dat nu niet voor elkaar krijg .

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:41

HappyAppy schreef:
Ben ook van plan om het blad op te zeggen maar had dat eigenlijk in juni moeten doen en ben bang dat ik dat nu niet voor elkaar krijg .

Ik zou het wel proberen, afspraken moeten van 2 kanten komen. Zij leveren ook niet op tijd, dus waarom zou jij op tijd opzeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:21

Ik heb juist het blad geabonneerd, dus ik heb alleen juni nog gehad. Als ik het nu opzeg is het geld voor het hele jaar weg.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:44

Het heb altijd uitgekeken naar een nieuwe uitgave en dat ik heb nu al een tijd niet heb gehad baal ik best wel van. Als ik me dan bedenk waarom ik het blad al even niet heb gehad realiseer ik me hoe rijk gezondheid eigenlijk is en wat een werk ze heeft aan een uitgave maken. Tuurlijk betalen we daar jaarlijks onze lidmaatschap voor maar ze klaart het toch iedere keer maar weer!

Ik geloof niet dat er slechte bedoelingen zitten in het nog niet laten verschijnen van een nieuwe uitgave, waarschijnlijk wacht ze net het laatste evenement af voor een prachtige, extra dikke uitgave! Of legt ze de laatste hand aan een interessant interview. Misschien verwacht ik teveel, misschien ook niet. Ik wacht het rustig af, want wel of geen nieuwe uitgave hoop ik voor Bea dat weer 100 % de 'oude' wordt/is!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:27

Ods schreef:
Het heb altijd uitgekeken naar een nieuwe uitgave en dat ik heb nu al een tijd niet heb gehad baal ik best wel van. Als ik me dan bedenk waarom ik het blad al even niet heb gehad realiseer ik me hoe rijk gezondheid eigenlijk is en wat een werk ze heeft aan een uitgave maken. Tuurlijk betalen we daar jaarlijks onze lidmaatschap voor maar ze klaart het toch iedere keer maar weer!

Ik geloof niet dat er slechte bedoelingen zitten in het nog niet laten verschijnen van een nieuwe uitgave, waarschijnlijk wacht ze net het laatste evenement af voor een prachtige, extra dikke uitgave! Of legt ze de laatste hand aan een interessant interview. Misschien verwacht ik teveel, misschien ook niet. Ik wacht het rustig af, want wel of geen nieuwe uitgave hoop ik voor Bea dat weer 100 % de 'oude' wordt/is!

Daar heb je gelijk in Ods maar het is niet om die reden dat ik het blad evt wil opzeggen, ik heb m al zo'n 9 jaar en ben dr heel eerlijk gezegd een beetje op uitgekeken. Ben ook lid van een Duits western blad maar die ga ik ook opzeggen, dan heb ik ook de WRAN nog en Appaloosa Journal dus das best veel en welke zijn t leukst en informatief ??

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 07:14

Ods schreef:
Ik wacht het rustig af, want wel of geen nieuwe uitgave hoop ik voor Bea dat weer 100 % de 'oude' wordt/is!

Amen, Ods! Mensen, vergeet niet dat Bea nagenoeg in haar eentje dit blad bestiert! Het had niet veel gescheeld of er was helemaal geen Quarter meer geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 16:33

nou, ik denk ook wel dat ze dat in haar eentje wil doen, toen ik vorige maand haar een emailtje stuurde, met dus de vraag wanneer komt de qaurter uit,heb ik tevens mijn padvindershoed opgezet, en gevraagd of ze praktische hulp nodig heb, (woon om de hoek) maar alles was 99% onder controle en hulp was niet nodig.
Ik had gehoopt/verwacht dat de quarter vandaag op de mat zou vallen, maar helaas. En natuurlijk , ik hoop ook dat alles weer goed met bea's gezondheid gaat! Iedereeen denk ik wel..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:49

Mag ik bijdeze vermelden dat de rekening niet via Bea gaat maar via de Uitgeverij!

Dus hun doen alles optijd. En dat er door zoiets een Quarter niet optijd komt en dus gebundeld wordt. Lig ik niet wakker van!

Gezondheid gaat voorop dus ook op die honderden Westernmensen die op een quarter zitten te wachten!

Heb liever dat ze een maand langer wacht en dat ze dan weer de oude is met haar scherpe opmerkingen en steken onder water dan dat ze twee weken te vroeg is en bijna niets meer kan

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:58

@Chantalleke: OK dan!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 06:19

En door die steken onder water, ga ook ik hem opzeggen. Het merendeel is toch reining en op het moment dat ik lees dat bepaalde onderdelen op een wedstrijd, waar ik aan mee heb gedaan en hard mijn best voor heb gedaan, er op zijn zachtst gezegd niet uitzagen, dan ben ik er klaar mee. Iedereen doet enorm zijn best en niemand verdient het om en publique onderuit gehaald te worden. Word ik liever abbonnee van een objectief blad.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 10:02

Nee XoNo, dát verdient inderdaad niemand. En je hebt een reden, anders dan het niet op tijd verschijnen of het überhaupt verschijnen van een tijdschrift omdat diegene die het blad produceert getroffen is door ziekte, waar diegene wel of niet bovenopkomt.
Ik had de indruk dat het daarom ging en de steken onder water laat ik gewoon voor wat ze zijn, een mening van een enkele persoon, toch? Daar kun je het mee eens zijn, het je aantrekken of gewoon naast je neer leggen. Je weet zelf wat je presteert en hoe je presteert, je placeringen spreken voor zich.
Vergelijk het met recenties over een film in de diverse kranten en tijdschriften. De ene recencent zal die film bejubelen de andere afkraken.
En echt objectieve tijdschriften. Bestaan die er dan wel. De schrijvers van artikelen in de tijdschriften of kranten schrijven allemaal in hun eigen straatje, naar hun eigen meningen en ideeën en naar wens van de eigenaar cq hoofdredacteur van het betreffende tijdschrift/krant.

Belangrijk is, dat je voor je zelf een goed gevoel over je eigen prestaties hebt. Wat anderen er eigenlijk van vinden is niet zo belangrijk nmm, verdient of niet verdient.

In dit geval staat de gezondheid inderdaad voorop en dat een tijdschrift, wat er ook in staat, niet op tijd verschijnt , kan ik net zo min wakker liggen als al aangegeven. Dat was ook mijn punt.

karin h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 10:46

Al moet ik nog een maand wachten...ik wacht, goed blad met een duidelijk eigen mening die vele met haar/hun delen en zelfs als het jezelf aangaat (ik spreek uit ervaring zeg maar) een iets waar je over nadenkt en van kunt leren ( met haar/hun zijn er echt VELE die hetzelfde denken maar jammer genoeg niet durven zeggen)
Ik zal ondanks alle tegenslag die mensen met een eerlijke (harde) mening krijgen er niet mee kunnen stoppen en hopelijk Bea en haar team ook niet, anders weet nooit iemand de (HARDE) waarheid en zal het groeien ook een erg moeilijk verhaal worden!
Want wees nou eerlijk, zonder dit blad was de westernsport nooit al zo groot geweest, reining was eerst haar doel maar nu is het toch duidelijk de jeugd, amateur en beginners classe waar ze voor aan het knokken is.
Geduld word beloond dus ik heb nog ff geduld en wacht op de DUBBEL dikke QUARTER.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 15:42

CJvR schreef:
Belangrijk is, dat je voor je zelf een goed gevoel over je eigen prestaties hebt. Wat anderen er eigenlijk van vinden is niet zo belangrijk nmm, verdient of niet verdient.

Je hebt volkomen gelijk hoor, en ik waardeer ieders mening, alleen wil ik er gewoon niet voor betalen Lachen Daarnaast is het niet leuk om te zien dat als er eindelijk eens iets over de pleasure geschreven wordt, het alleen negatief is. Tenzij er ruiters meededen die wel in het straatje van de redactrice passen. Misschien heb ik het geheel verkeerd, maar ik vind toch dat er sprake is van vriendjespolitiek.

Maargoed, allemaal geheel persoonlijk natuurlijk, maar ik ben zeker van plan om op te zeggen. Ik laat het afhangen van het gebundelde nummer Tong uitsteken

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 17:24

ik heb vandaag de rekening van het blad gehad en opeens bedacht ik me: chips ja, das nu echt lang geleden!

@Xono: inderdaad niet fijn als je dingen leest die je toch wel raken... Ach gut
Maar inderdaad: het is de mening van 1 persoon die op dat moment haar eigen mening over iets geeft. Neem het zeker niet persoonlijk op en doe gewoon door zoals je bezig bent!

jica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 10:35

yes , hij is binnen!!!!we hebben er lang op moeten wachten, maar nu is het zover!

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 12:47

Hier is hij ook binnen, bijna 100 blz. dik en voor de liefhebbers zelfs een paar bladzijden pleasure Haha! o.a. een artikel over Mark Shaffer in Nederland een man die je heel vaak op de foto ziet in de Amerikaanse bladen. Maar verder gelukkig veel reining en Koe Koe Vingers aflikken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:02

ehh.... ikke nog geen brief en nog geen quarter ontvangen....

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 16:17

Same here...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:49

quarter gisteren in mijn postbus(in nederland), geen rekening gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:32

en ik heb m gister ook binnen gehad, en nu denk ik, al liep ik wat te mopperen dat tie zo laat kwam, het is toch heerlijk dat tie er nu is, en hij is al bijna uit..

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 22:35

ik ook gister gehad! Haha! heerlijk lekker bladeren! Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 12:41

Ik heb hem nog steeds niet!!

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 19:54

hier is ie ook binnen , ik ga hem nu ECHT opzeggen!