Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannie schreef:Ik kreeg een brief van de ledendministratie (heb mijn abonnement opgezegd) en daarin stond dat vanwege ernstige gezondheidsredenen van Bea Verselewel, editie 3 en 4 eind week 41 gebundeld zullen verschijnen.

).
. HappyAppy schreef:Ben ook van plan om het blad op te zeggen maar had dat eigenlijk in juni moeten doen en ben bang dat ik dat nu niet voor elkaar krijg.
Ods schreef:Het heb altijd uitgekeken naar een nieuwe uitgave en dat ik heb nu al een tijd niet heb gehad baal ik best wel van. Als ik me dan bedenk waarom ik het blad al even niet heb gehad realiseer ik me hoe rijk gezondheid eigenlijk is en wat een werk ze heeft aan een uitgave maken. Tuurlijk betalen we daar jaarlijks onze lidmaatschap voor maar ze klaart het toch iedere keer maar weer!
Ik geloof niet dat er slechte bedoelingen zitten in het nog niet laten verschijnen van een nieuwe uitgave, waarschijnlijk wacht ze net het laatste evenement af voor een prachtige, extra dikke uitgave! Of legt ze de laatste hand aan een interessant interview. Misschien verwacht ik teveel, misschien ook niet. Ik wacht het rustig af, want wel of geen nieuwe uitgave hoop ik voor Bea dat weer 100 % de 'oude' wordt/is!
Ods schreef:Ik wacht het rustig af, want wel of geen nieuwe uitgave hoop ik voor Bea dat weer 100 % de 'oude' wordt/is!

CJvR schreef:Belangrijk is, dat je voor je zelf een goed gevoel over je eigen prestaties hebt. Wat anderen er eigenlijk van vinden is niet zo belangrijk nmm, verdient of niet verdient.
Daarnaast is het niet leuk om te zien dat als er eindelijk eens iets over de pleasure geschreven wordt, het alleen negatief is. Tenzij er ruiters meededen die wel in het straatje van de redactrice passen. Misschien heb ik het geheel verkeerd, maar ik vind toch dat er sprake is van vriendjespolitiek.

o.a. een artikel over Mark Shaffer in Nederland een man die je heel vaak op de foto ziet in de Amerikaanse bladen. Maar verder gelukkig veel reining en
heerlijk lekker bladeren!