Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Jos zit je zelf ook onder de stof
Josfoto schreef:Hoi Pannenkoek, mooie foto's hoor; Jammer dat je vandaag er niet bij was; want wederom veel stofwolken gezien![]()
Pannenkoek schreef:Ik wil ook Thea bedanken voor het ritselen van geheugen nadat ik op m'n eigen camera niet meer kon zien hoeveel foto's ik nog kon maken. Gelukkig zijn er dus fotografen die elkaar wel wat gunnen en dat KAN helaas niet gezegd worden over alle fotografen die op het NK aanwezig waren.
mieky18 schreef:...wat moest je psies doen bij die balkjes die zeg maar in een apparte vorm lagen
en allemaal tegen elkaar aan???
mieky18 schreef:deze foto's zien er echt vet koewl uit...
wat moest je psies doen bij die balkjes die zeg maar in een apparte vorm lagen
en allemaal tegen elkaar aan???
) trailparcours:

maar erg uitdagend! Pannenkoek schreef:[Ha die Jos! Thanks!
Ik vond het erg leuk om kennis met je te hebben gemaakt. Nog hartstikke bedankt voor je aanbod om een camera ter beschikking te stellen voor de zondag (je wist toen alleen nog niet dat ik er zondag niet zou zijn). Volgens mij moeten ze de bak bijvullen met zand, zoveel zand zat er op de apparatuur, in de kleren, haren (voor zover nog aanwezig) en neus.........
Ik wil ook Thea bedanken voor het ritselen van geheugen nadat ik op m'n eigen camera niet meer kon zien hoeveel foto's ik nog kon maken. Gelukkig zijn er dus fotografen die elkaar wel wat gunnen en dat KAN helaas niet gezegd worden over alle fotografen die op het NK aanwezig waren.
Pannenkoek die uitgeslapen heeft i.p.v. koeienstofsnuifen.....
Btw is de camera weer bij zn positieven
horsea schreef:ha en dat was het zekermaar erg uitdagend!
Josfoto schreef:Btw is de camera weer bij zn positieven![]()
sjietaah schreef:Helaas heb ik geen programmaboekje..
Ik teken het wel over en kan er altijd mijn eigen invulling aangeven dan

Mooie foto`s pannenkoek!!!!! Mijn Max staat er weer stoer op, Thea komt altijd in aktie als je te weinig geheugen hebt,zij verzamelt gig`s
Ik heb alleen foto`s van onze paardjes gemaakt, moet nog aan mijn camera wennen, alleen de pleasure sàvonds was moeilijk te fotograferen........
Wranglerbutt schreef:sjietaah schreef:Helaas heb ik geen programmaboekje..
Ik teken het wel over en kan er altijd mijn eigen invulling aangeven dan
Misschien kan iemand een paar pagina's uit het programmaboekje inscannen en plaatsen?
Ik ben mijn boekje helaas kwijt
Je kan natuurlijk ook Frayba pb'n, ik heb me tenminste laten vertellen dat hij die mikado heeft bedacht

[/edit]