Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spatter schreef:de pony kan jouw makkelijk dragen
het is alleen dat het makkelijker is om voor een grotere pony passende spullen te vinden
Sonja schreef:(ik zeg niet dat degene met de Shet hierboven dat doet hoor, maar ik wil dit toch wel ter discussie stellen nav de foto's van het Welshje hierboven)
alicelover schreef:ik heb ook nog geen achtersingel met off bilets die er ook nog moeten komen voor mijn zadel.
Miss_Montana schreef:Goed joh! Echt leuk dat je pony goed meekomt met die onderdelen. Veel suc6 over 2 maandjes dan! Wel een verslagje plaatsen van hoe het is gegaan he?!
alicelover schreef:Nou ja als dat op bokt kan zonder commentaar. Want ik ben een beginner. met westernrijden maar vind het wel super gaaf en ga gewoon door met de kleine pony en met de C blijf ik gewoon lkkr springen wat men er ook van denkt. Ik ben niet te zwaar en te groot dus profiteer ik daar van.
Ik ken er genoeg die nog op een kleine pony willen rijden.Maar ter groot zijn.
En oke zal wel een verslagje plaatsen.
Maar verwacht niet te veel hoor.
Miss_Montana schreef:Daarom vroeg stef er denk ik ook al een paar keer naar. Het komt gewoon zoveel voor dat verkopers zeggen dat een westernzadel met een back cinch beter ligt. Maar het is een van de grootste leugens over westernzadels. Als een zadel niet goed ligt dan ligt hij niet goed, dat is niet te verbeteren met een achtersingel. Ik ozu teruggaan naar die verkoper en hem dat even zeggen want zo verkoop je geen westernzadels.
\Veel plezier er nog mee!
Linnie13 schreef:ahh wat een schatje!\Veel plezier er nog mee!