[SGW] info trainingen eventing/military paarden!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: info trainingen eventing/military paarden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:35

beetje wel, maar het gaat toch nog wel over het trainen van eventing paarden Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:45

*LOL* en voornamelijk over de conditie

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 00:37

GvdT schreef:
Mijn merrie heeft ook altijd goede hartslag na de cross. Merk met lessen niet dat ze het niet aan kan.Meestal is ze als eneig nog onbezweet Knipoog

Nu het ineen weer warmer wordt en ze wintervacht begint te krijgen merkte ik dat ze iets slomer werd. Geld trouwens alleen met dressuur dus dat kan ook een gebrek aan motivatie zijn Haha!
Mijn pony had/ heeft altijd wel een dip tijdens het verharen. We gaan volgens mij compleet off-topic nu Tong uitsteken

Nee hoor.
Het is zeer leerzaam..
Dus kom maar op.
OOk al ben ik klaar met mijn verslag en lever ik het morgen in.
Ik lees graag mee.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 06:22

Pico rijd ik ook altijd wel zeker 3 kwartier, die kan lekker taai en dwars zijn in het begin, dus die moet ik goed losrijden. Ub is na 10 minuten helemaal gestretched en fit to compete, dus die rijd ik maximaal een half uurtje, anders vraag ik snel te veel. (In Vlietland was ik er een uur vantevoren op gaan zitten, dacht dat ie wel ff de tijd nodig had om rond te kijken, maar na 10 minuten wat zenuwachtig gedaan te hebben, ging ie al aan het werk....toen duurde het erg lang voordat de proef begon....en het regende ook nog eens heel hard en heel lang Clown misschien liep hij daarom wel zo snel met z'n koppie naar beneden Haha! )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:43

Ub? Hij blijft toch wuppie voor mij hoor Haha!

Ons trainingsschema bestaat uit voornamelijk dressuur. 1x per week een springles of crossles, en 1 dag in de week altijd vrij. Ze gaan wel elke dag de wei in. Soms een keertje naar het bos om conditietraining te doen.