ik vind het heel knap zo een jong paardje al zo vol vertrouwen....
Top dat je dit op bokt durft te zetten!
Dit bedoelde ik trouwens niet banketstaaf ik vind het heel knap zo vol vertrouwen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt vast helemaal goed. En denk eens na, neem niet aan dat de TS dit regelmatig gaat toelaten bij haar dochter. 
voor de rest is het egt een schoonheid

) en onderschrift (
) af. Nogal raar, weet je. In plaats van lege woorden te spreken kun je beter je daden onderbouwen, dan begrijpen we elkaar misschien.Bandit schreef:Meisje toch....lees eens GOED wat ik schrijf...!! Heb ik je profiel geschekt om te kijken wie je bent,en vind je de mensen die er geen hebt,onbetrouwbaar....waar is de jouwe dan..?
Laat iedereen lekker zijn ding doen,en ranstoen liefde, en vertrouwen is toch wel overduidelijk op zijn plaats,en hoef ik me niet tegenover jou te verantwoorden..![]()
Je veegt de dag bij elkaar....nou de onze heeft elke dag weer een mooie inhoud...![]()
![]()
Als ik zoiets in mijn profiel zet, denk je dan niet dat er een bepaald sarcasme in zit? 
Jolandaa_ schreef:Wow, de pony vertrouwd haar echt goed:) Een race paard/jopckey paard moet toch ook voor zijn 2e ingereden zijn? dus er een keertje op zitten is heus niet zo'n ramp
Het 1 praat het ander niet goed, nogmaals. Waarom komen mensen altijd met zo'n raar flut-argument aanzetten?
Een renpaard loopt met z'n 2de al wedstrijden onder de man, en daarom is het maar goed om op een jaarling te zitten? Omdat er ergere dingen zijn?

Richtje schreef:Niemand weet wie zijn paard wel of niet goed behandeld. Maar daar wordt hier toch ook niets over gezegd
Mensen vinden dit alleen een gevaarlijke situatie... en daar kan best over geoordeeld worden obv een moment opname

Gearl schreef:Bandit, wat een vreemd persoon vind ik jou.
Het hoort niet. Er hoort niets of niemand op de rug van een jaarling te zitten. Wat dat betreft snap ik bokt ook niet, want ergens anders word een rel van weet ik veel hoeveel pagina's geschopt en hier is het 'ooh' en 'aah' en 'lievv' en 'mooi'?
En inderdaad, jouw 'intense liefde' en bladiebladieblash¡t vind je veel sterker terug met spelen en kroelen in een wei. Bewijzen van een band die je met de laatste foto (die ligfoto) voor mij véél meer.
Verder is het zéér onverwantwoordelijk van je om je dochter op zo'n jaarling te zetten die onverwachts allerlei fratsen kan uithalen. Als er wat gebeurd was, stond het beestje allang bij de slager want het was een rebel en dan was er géén sprake van een band oid. Dus een beetje krom.
Het is mijn paard/dochter niet en ik had dit zelf nóóit gedaan, ik heb hier niets over te beslissen dus dat doe ik dan maar niet, maar ik wacht fijn af totdat er eens iets goed misgaat en tegen die tijd pb ik je wel.
Redneck schreef:Mensen, het gaat hier over een kind dat in een onbewaakt ogenblik op de rug van dit paardje kruipt. En het dan ook nog aan haar moeder wil laten zien. Begrijpelijk. Zoals TS al aangeeft, gaan ze hier dus geen gewoonte van maken. Ik neem dan ook aan dat dit meisje op het hart gedrukt heeft gekregen dat ze dit niet meer moet doen.
Zoals al meer mensen hier hebben aangegeven, zal het paardje er niets aan over houden. Nou dan? Zie het zoals het is, een momentopname (niet voor herhaling vatbaar). En kijk eens naar de positieve kant. Dit wordt vast een superbetrouwbaar beestje later!

maar áls het gebeurd pb ik ts toch wel.Gearl schreef:Waarom zou het toch ineens zo stil zijn?