[WN] Bobby @ work (western)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bobby @ work (western)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 08:11

O wat zonde dat je 'm niet mee kan nemen, zo'n leuk dier... Sterkte met de verkoop alvast...

sharrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:08

Ik vind het er heel mooi uitzien Pling

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 09:47

Dat door-het-bit-heen-rennen ken ik maar al te goed dus ik weet wel wat je bedoeld.
Mijn enige commentaar is dat wanneer je ontspant, dat wel wat meer mag...zo heeft je paardje ook sneller door dat hij het goed doet...

Verder, leuk paardje...jammer dat hij niet mee kan .

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 10:43

Ik ben op dit moment nog aan het kijken en orienteren wat het kost etc.
Dus misschien gaat hij wel mee, ik moet gewoon een goeie deal kunnen maken in een transport, en qarantene zit daar volgens mij wel bij inbegrepen zoals die mensen mij dat vertelde.
En blazngboots, daar heb je gelijk in, en als er foto's van later van het rijden geweest waren, had je kunnen zien dat ik dat ook deed, het eerste half uur ben ik altijd bezig hem voor te zijn met ondermij vandaan willen rennen, maar het half uur word al steeds korter, hij gaat steeds fijner rijden !
En het is idd een leukerd, iedereen is altijd gek op hem, jammer dat het geen kinderpony is.

Groetjes Liset

Jenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 10:53

Mooi paardje!
Ken niets van western dus no comment op het bit.
Succes met de immegratie, hoppelijk kan je hem meenmenen aan een haalbaar tarief.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:01

naar canada!!!! poeh dat is niet niks! maar wel een erg mooi land! hoop dat je je paardje mee kunt nemen. Knipoog

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:39

gaaf paardje hoor!! Haha!
misschien een tip: als mijn paardje door het bit loopt (heb het zelfde bit als jij) moet ik hem van m'n trainster altijd ff op mn handen stiltrekken en een paar pasjes achterwaarts op je handen. de mijne had het al na een paar keer door!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 16:43

Ik zal het eens proberen, dankjewel!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:06

daar is bobsel weer Haha! Ik mis hem wel hoor....
Als ik naar die foto's kijk toen hij nog hier stond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 14:15

even over stangen:
Zodra een bit scharen (shanks) heeft, is het een stang, ongeacht het mondstuk.
En een baby schaar met een gebroken mondstuk is door de regel genomen scherper dan een ongebroken mondstuk.
Over hoe jij m rijdt verder waag ik me niet aan, kan je vanaf foto's niet beoordelen, aleen wat je zegt dat het geen stang is klopt niet.

Leuk beestje verder!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 08:09

Op de foto lijkt het idd dat je erg veel druk op het bit hebt, maar dat zijn foto's, ik ga er verder ook niets over zeggen.
Je heb een leuk paardje, jammer dat je hem weg moet doen.
veel geluk in canada, en laat ook vanuit daar een wat mooie plaatjes zien Haha!

Groetjes

saniejj15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 08:39

leuke fotos en k vind het een mooi paardje Haha!

Ziron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:56

hoi lisette ik vind het een schatje om te zien, en ik hoop echt voor je dat het lukt om hem mee te nemen zou wel het fijnst zijn he, voor wanneer moet je het eigenlijk geregeld hebben, ik had namelijk laatst ergens een site gevonden waar ze alles voor je regelde, ik zal is kijken of ik die nog kan vinden , doe dat wel morgen want ik moet zo werken

Nouvje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:11

Watissieknap he! Knipoog Je doet het super met Bobby op z'n westerns hoor Liz! En wat betreft het door het bit... Ik maak Bobje dagelijks mee en het is echt een scheurijzer! Ik vind dat hij erg goed op de baby shank reageert. Je hebt misschien inderdaad voor het mooie nog iets teveel druk, maar het gaat al zoveel beter dan een tijdje geleden! Het is een lastpakkie en je doet het knap! xx :-D

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 10:32

Dankjewel voor de leuke reacties, ik heb nu bijna helemaal geen druk meer nodig, hij heeft het spelletje heel goed door.
Zou het leuk vinden als je wat kon vinden over het transporteren van pony's!
Bobby doet erg zijn best, heb een nieuwe pad gegeven aan hem, een turqause van prof. chocie, heel mooi istie.
Groetjes Lis

radoszin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 06:39

Hoezo is Bobby ( Turbo) geen kinderpony.Toen hij 3 jaar was had ik hem en reed er een meisje op van 10 jaar bij de ponyclub nin Leende.
Dat meisje was een beginnertje.
Van mij uit is hij naar een vrouw uit Best gegaan maar die heeft er altijd schrik van gehad en hele rare verhalen verzonnen toen ze hem weer verkocht ( dat hij mishandeld was en zo terwijl ze haar handjes bij Bobby zelf erg los had zitten ) dit is allemaal een jaar of 5 geleden geweest.
Ben wel blij dat ik hem hier op bokt weer tegen kom bij iemand die er wel goed voor is , heel veel succes ermee nog.