Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Andrea; het is niet zozeer dat Online eruit is geweest, maar dat Bitwise zolang niet heeft kunnen springen. En als de ruiter gaat twijfelen voelt een paard dat ook aan.
Ik vond het springparcours trouwens wel heel fijn. Mooie lijnen.
En de cross was uitdagend genoeg maar wel eerlijk gebouwd.

Wel fijn dat je alsnog zonder stiften door de cross bent gegaan.
Nog even dooroefenen met de dressuur.

)
en gewoon de ideale lijn genomen.

Ach, je hebt het toch goed op kunnen lossen, zo'n dipje is zo weer over, goed gereden verder!
viefdepief schreef:Hester alvast gefeliciteerd
GvdT schreef:Had zelf meer het idee dat ik afgeschoten werddan dat ik een afsprong afging
Ik krijg in de trainingen altijd te horen dat het zo knap is ik die stunts altijd uitzitmaar zo erg als nu heb ik het nog niet meegemaakt.
Als ik met haar had moeten leren crossen weet ik ook niet of ik het wel zo leuk had gevondenpony liet zich altijd heel rustig zakken en dat is toch meer mijn ding.
Was net de cross aan het lopen. Moest echt even na denken, de combinatie voor jou had een weigering aan dr broek en die had ik sneller zien vallen dan jij (als combinatie daarna). Ging allemaal zo soepeltjes met jou! Alleen toen je die afsprong in zou gaan, voglensmij verwachtte je dat je paard héél vroeg af zou of niet? je lag al helemaal plat achterover!! (Tenminste.. Als ik echt jou heb zien vallen.. Misschien waren er wel meer met vallen. Dit was bij de piano)
Dankjewel! Ben supertrots op mijn gouden Lars!
*
) In het parcours had ik zelf een paar rijfoutjes. Als ik dan even vergeet te zitten&rijden komt Lars vaak onder de hindernis. Maar toch redde hij zich netjes in een lekker galoptempo/ritme. Met resultaat: Foutloze ronde binnen de tijd (en de omroepster werd of even heel blij of kent me ergens van. Geen idee
erg lollig. hij kwam in de "4 beentjes in de lucht mood". Geen problemen mee zolang ik maar blijf zitten!
) meneer lekker afgezadeld (de auto stond nu dichtbij, blauwe berlingo met zilveren harcos trailers voor de herkenners onder ons). Broodje hamburger naarbinnen gewerkt, prijs geincasseerd (1e met 37,5 strafpunt), 15,= en daarvan nieuwe groene springschoenen gehaald. En dat alles in lopende band werk!! Wat wil je nog meer

Jij ook nog gefeli met je 3e prijs! Moest wel even wennen aan je paard hoor.. Was je gewend op Prodeo
. Hoe is het met jou Krack gegaan? Je hebt in ieder geval wel de cross redelijk kunnen verkennen neem ik aan!!! 
! Dus het stap knopje was moeilijk te vinden, hij sprong nog een keer extra in galop aan en hij was gewoon een beetje te heet. Verder geen grote fouten, maar dat moet ook niet meer mogen natuurlijk met een B proefje!
. Handig (mij niet heus)! Dus, fiets geleend en richting tent gescheurd, sleutel gehaald en weer terug gefietst. Toen Tip snel omgebouwd tot spring cq crosspaard en weer door naar het springparcours (had zo'n 45 minuten tussen de dressuur en het springen, maar het is gelukt!). Tip was inmiddels helemaal opgefokt natuurlijk, dus een beetje maf staan doen en toen nog maar even gewacht voordat we gingen springen. Hij stond zelfs te zweten tijdens het halthouden, maf paard! Daarna gesprongen in een vrij hoog tempo zegmaar, maar iig foutloos en binnen de tijd.
Was op dat moment errug blij met het vetertje aan m'n hoofdstel, ik viel er namelijk voorover af, maar bleef Tip wel vasthouden. Dat hoofdstel was anders absoluut over z'n oren eraf gegaan, was nu namelijk al een aardig stukje op weg! Dus alles weer een beetje rechtgedaan, bodyprotector weer vast gedaan en toen weer opgestegen en verder gereden! Verder deed ie alles, wel een aantal idiote sprongen tussendoor omdat ie te hard ging. Dat is toch echt wel waardeloos, ik kon hem af en toe gewoon niet meer terug rijden, hij vindt het veelste mooi! Ga toch maar eens een ander bitje proberen voor het crossen, rij nu nml met zo'n dubbel gebroken aurigan bitje, zachter kan volgens mij bijna niet... Maargoed, uiteindelijk gefinished met 6:35 ofzo, waar 6:12 de ideale tijd was. Dus eigenlijk niet verkeerd. Maar had voor m'n gevoel gewoon niet zo lekker gereden omdat ie constant onder me vandaan liep. Nouja, hebben we weer wat om te trainen! Die Piano sprong ie trouwens ook weer een meter of 3 naar voren! Haha, lekker ding is het ook...
Maar jammer van je val! En idd jammer ook voor je gevoel!