Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blaze schreef:het is ook een vreemde regel en achterhaald.vandaar dat in de nieuwe regels van de wran dit ook gedeeltelijk wordt los gelaten.
Bij de aqha mag je totaal geen les geven ook niet onbetaald
Bij de wran mag je maximaal 75 euro verdienen(en de reiskosten zijn vrij)
diola schreef:hahaha wat een FUN om iemand te kunnen verlinken....... hebben we tegenwoordig niks beters te doen?
Bandit schreef:Er zijn trainers zat,ongeacht welke disipline,die dit alleen maar met hun jaaaaaaaren lange ervaring ,enkel willen DOORGEVEN,maar zelf niet in de "picture" willen/kunnen staan door een eigen beslissing(wat dan ook) ,op welke federatie dan ook die dit dan organiseerd..Dat zo,n iemand les geeft,en zijn/haar ervaringen,kennis en motivatie kan overbrengen op diegene die dit graag willen leren,is (on)betaald,of centje bijverdiendend,niet meteen een Pro trainer,maar dan uiteindelijk toch dan ook een beginner/amateur,willen ze toch ook zelf eens een wedstrijdje starten!![]()
Francis schreef:En als je jezelf goed genoeg vindt om les te geven, ben je ook goed genoeg om in de Open te starten. Heel simpel. Wil/kun je niet in de open, dan ben je't in mijn ogen ook niet waard om les te geven. Van zo iemand zou ik niet eens les WILLEN. Je hebt ook daarin een voorbeeldfunctie naar je leerlingen toe.
jeddah schreef:Zo veel verschil is er inderdaad niet kwa ruiters, dus wat maakt het uit, ik heb er totaal geen moiete mee.