dat wist ik niet. Dan vind ik t idd n beetje raar dat die wedstrijden meetellen, dan krijgen die ruiters extra kansen tov ruiters in de andere klassen. En de meeste ruiters die op dat niveau starten, rijden ook al meerdere paarden en dingen dus ook al met meerdere paarden mee....Verder vind ik deze hele cup natuurlijk een heel goed initiatief! Alleen vind ik t jammer dat je als amateur ruitertje toch wel heel erg je best moet doen om enigzins goed mee te kunnen doen... Maar er zal nog wel t eea veranderen lijkt me.
t is alleen wel zo dat die profi's t waarschijnlijk (zeg niet dat ze t simpel hebben) makkelijker bovenin kunnen rijden.

Ik heb de uitslag van vorig jaar eigenlijk niet zo meegekregen, behalve dat Jiska gewonnen heeft en Lielle ook prijs had
met ander paard overigens.
Was iets van 18e of zo. Had veel te weinig wedstrijden gestart en dat is dit jaar nog veel erger. 
Trouwens ongelofelijk dat je nu al Z rijdt! Is wel erg snel gegaan hé! Lijkt me wel echt super als alles zo lekker gaat.
. Vind het een goed initiatief, maar ik zoek mijn wedstrijden er niet speciaal op uit.