ga er van de week voor het eerst zelf op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga er van de week voor het eerst zelf op
Vippie schreef:Sonja schreef:Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen met mijn fjord
Kijk maar in m'n profiel, daar staat m'n knappe draaiorgelpaardjeWat wilde je precies weten?
Canis hier op Bokt rijdt ook western met haar fjord.
Eeeehhh vergeten we niet nog iemand hint hintgrijnzzzzzz
Maar Mach kent me al.....

Anzjuhlaa schreef:wat heeft jou haf een geweldig koppie, Staldo!
Roxannne schreef:Heey machteld!! alles goed!! Ik had helemaal niet door dat jij dit was! Wat ziet Moby er goed uit!!!!
Wat leuk dat je gaat western rijden!! rijd dagmar nog western?? of is ze helemaal overgestapt op dressuur??
Wat voor ras is je ruin dan???
Sonja schreef:Nee hoor, elke keer weer een andere domme pech... Steeds ander been, elke keer echt stomme oorzaak. Eerste keer vastgelegen op stal, toen kogel verdraaid in natte bak waardoor er een bal zand in d'r hoef kwam waar ze stomweg op doorzwikte, en nu blijkt er nog een kneuzing van de voorknie te zijn, voet is inmiddels weer goed...
piggeljay schreef:ja en wat dacht je van de mensen met een welsh van 1.35die heb je ook nog en ze doen het nog goed ook vooral in de teampenning
goed af en toe moet je ze een fietsvlag achter op het zadel binden zodat je kan zien waar ze ongeveer zitten in de kudde,
maar snel zijn ze wel
jody87 schreef:ik rijd ook western met een haflinger (mozart)...![]()
of in ieder geval reed.. hij is nu verkocht..
ik heb er ook wedstrijden mee gereden en dat ging hartstikke goed![]()
)