[WN] Ik, dressuurkakker, heeft western gereden!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Re: Ik, dressuurkakker, heeft western gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 22:47

Men zegt wel eens: 'Van het één komt het ander.' Cool

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 23:25

inderdaad Romkabouter Knipoog daarom zeg ik ook, ik wil ook nog een keer een parcours springen, wil dat cutting nog een keer proberen, mennen (wie weet ook wat endurance/eventing Knipoog ) wil alles gewoon een keer geprobeert hebben Knipoog

@ Toekie: en van 't ander.. komt het één! Knipoog

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 07:30

Wat een leuke filmpjes! Op de foto lijkt het alsof je je hoofd steeds naar binnen hebt, maar op de filmpjes is dat eigenlijk niet zo te zien.

Super hoor dat je op deze manier een paar westernlessen mee kan pakken! Wie weet ga je uiteindelijk toch wel helemaal om, of misschien ga je beide disiplines rijden.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 11:15

dankje ! Knipoog
beide zal er zowieso niet in zitten, moet over een tijdje op kamers en én ik op kamers én 2 paarden... én studeren..?? dat zal er niet in zitten vrees ik Knipoog voorlopig hou ik het bij dressuur en western voor 'tussendoor'.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 11:45

waar is PeterV nou trouwens gebleven, hij wilde zo graag die foto's zien Knipoog

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:11

die komt vanzelf weer langs

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:13

spinner schreef:
een internet cafe, waar ik onder het genot van een biertje de video's heb bekeken. Tong uitsteken

Dapper hoor zoveel video materiaal, behalve één filmpje dan. Bloos
Maar weet je, ik begrijp helemaal niet waarom jij het dressuur niet vaarwel zegt.
Als ik de video’s zo bekeken heb, kan ik eigelijk maar één ding verzinnen, waarom je het niet doen zal. Op de dressuur video kan ik duidelijk de viskraamwerking van het dressuur waarnemen, en ja helaas, worden de proven bij ons niet voorgelezen. Cool
In onze ambiance hoor je van die heerlijk western klanken op de achtergrond, en is het publiek vaak wat rumoeriger aanwezig.
Die spijkerbroek staat je trouwens heel goed, en over de kleur van je haren zal ik maar niks zeggen, want anders roepen andere weer, als het bij jou blond is, dan is het goed. Clown
Okay, zal een beetje toe geven, dat als jij je blonden haren onder een cap verstopt zou hebben, dat ik dan wat objectiever je rijstijl beoordeeld zou hebben, maar het zit in mijn aard opgesloten dat het oog ook wat wil, en vind ook dat jij na je tweede les, gewoon je cap aan de willigen moet hangen, en die vervangen moet voor een hoed. Nagelbijten / Gniffelen
Een paar mooie boots erbij kopen, en geloof me, dan is het plaatje af. Wow!
Volgens mijn, als jij nog een paar lessen neemt bij Wendy, kunnen wij jou wel welkom gaan heten bij de minder in de krul rijdende onder ons. Deze wat lossere, minder stijve, way of life rijstijl, die oog waarschijnlijk er zo makkelijk soms uitziet, is de snelst groeiende trouwe viervoeter club, die opzwepend is voor het menselijke gestel, maar dan zonder zweep. Blond
Pfff ik weet niet goed hoe ik het je moet uitleggen maar verander gewoon je bokt naam maar in WesternlOver, dan gaat het helemaal goed komen. OK dan! OK dan! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:16

Hahaha Peet wat ben je weer subtiel... Haha! Nou Dressl0ver je weet wat je te doen staat Tong uitsteken Dat dressuurzadel is zo verkocht hoor Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 13:17

Haha, nou ik ben het daar volkomen mee eens (behalve dat blonde haren stukje, daar let ik niet zo op, ghehe)!
Haha! Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 19:15

DresslOver schreef:
maar nu ga ik ook echt een keer dat cutting doen, ik heb een filmpje nog op mn pc staan van een deel van de cutting ik zal vanmiddag als ik tijd heb (moet zo mijn boeken gaan kaften) dat filmpje wel uploaden het filmpje is wel lang dus zal even tijd nodig hebben. Knipoog

Ik heb inmiddels ook ontdekt hoe ik filmpjes op de computer moet zetten, monteren en uploaden... Haha! Zie hier het resultaat (cuttingfilmpje):

viewtopic.php?f=130&t=636429

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 21:53

PeterV schreef:
spinner schreef:
een internet cafe, waar ik onder het genot van een biertje de video's heb bekeken. Tong uitsteken

Dapper hoor zoveel video materiaal, behalve één filmpje dan. Bloos
Maar weet je, ik begrijp helemaal niet waarom jij het dressuur niet vaarwel zegt.
Als ik de video’s zo bekeken heb, kan ik eigelijk maar één ding verzinnen, waarom je het niet doen zal. Op de dressuur video kan ik duidelijk de viskraamwerking van het dressuur waarnemen, en ja helaas, worden de proven bij ons niet voorgelezen. Cool
In onze ambiance hoor je van die heerlijk western klanken op de achtergrond, en is het publiek vaak wat rumoeriger aanwezig.
Die spijkerbroek staat je trouwens heel goed, en over de kleur van je haren zal ik maar niks zeggen, want anders roepen andere weer, als het bij jou blond is, dan is het goed. Clown
Okay, zal een beetje toe geven, dat als jij je blonden haren onder een cap verstopt zou hebben, dat ik dan wat objectiever je rijstijl beoordeeld zou hebben, maar het zit in mijn aard opgesloten dat het oog ook wat wil, en vind ook dat jij na je tweede les, gewoon je cap aan de willigen moet hangen, en die vervangen moet voor een hoed. Nagelbijten / Gniffelen
Een paar mooie boots erbij kopen, en geloof me, dan is het plaatje af. Wow!
Volgens mijn, als jij nog een paar lessen neemt bij Wendy, kunnen wij jou wel welkom gaan heten bij de minder in de krul rijdende onder ons. Deze wat lossere, minder stijve, way of life rijstijl, die oog waarschijnlijk er zo makkelijk soms uitziet, is de snelst groeiende trouwe viervoeter club, die opzwepend is voor het menselijke gestel, maar dan zonder zweep. Blond
Pfff ik weet niet goed hoe ik het je moet uitleggen maar verander gewoon je bokt naam maar in WesternlOver, dan gaat het helemaal goed komen. OK dan! OK dan! OK dan!

ok, das dan peter in de bocht Knipoog nou peter.. wat jij zegt over die hoed.. die komt er wel hoor Knipoog maar dan hopenlijk bij het dressuur Knipoog wat je nou zit te brallen over mijn blonde haren..?? tja dan ga ik toch even heel blond doen en vragen; was dat nou positief.. of negatief?? Tong uitsteken dressuur en western.. tis gewoon een heel ander wereldje.. of ik klaar ben om de dressuur wereld vaarwel te zeggen? ik weet het niet. voorlopig hou ik mijn paardje nog, en ga ik nog minstens eens in de maand lessen bij wendy, en je weet nooit hoe iets kan lopen, ik houd alle opties open.

maar hey; toegeven.. voor een dressuurkakker deed ik het best goed als cowgirl..!! JIIIIIIIIHAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Clown

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 12:37

@peterV ja ze is niet om te banketstaaf om het zomaar te zeggen,heb ik ook al geprobeerd.En ik vind dat je volkomen gelijk hebt.
Wat kan ik verder doen om haar over te halen om over te stappen naar t western????????

De wedstrijden zijn veel gezelliger,de sfeer is veel gemoedelijker,het rijden is veel relaxter,ik weet t niet meer!!!!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:47

mijn god Knipoog jullie westernruiters zijn wel erg volhardend hea Knipoog pff.. Knipoog joh, je weet nooit waar het schip strand, maar ik hou het (in ieder geval voorlopig Knipoog ) bij dressuur, ik blijf wel gewoon lessen bij wendy (want het is toch wel érrrug leuk) en wie weet draai ik wel helemaal om, je weet het nooit!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 15:14

ligt het nou aan mij of loopt het geluid achter? Op het 1e filmpje sta jij na de laatste spin stil, en hoor ik wendy zeggen: Ja, schop, ja, daar ja! Tong uitsteken Best maf Tong uitsteken

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 22:00

Tong uitsteken naja, dat zal dan wel denk ik, heb het zelf nog niet gemerkt, op de pc speelt het geluid gewoon op tijd af.. :s

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 08:27

Bedoel het positief hoor dress, euh WesternlOver.
Steek altijd een beetje de draak met het Dressuur, en zal proberen uit te leggen hoe dat gekomen is.

’T Was, zo’n jaar of 23 geleden dat ik een meisje ontmoeten. Normaalliter is daar niks vreemd aan, maar je raad het al zij was blond. Deze ontmoeting had zo zijn gevolgen, toen wij begonnen met zijn tweeën, ja het was een geld verslindende periode, die nog erger werd. Al gauw waren twee nazaten het gevolg, maar dat was toe nog leuk, en lief, beide waren deze blond. Tot deze een jaar of tien waren had ik een zorgeloos leven, kon het zeg maar in die tijd nog steeds af met één creditkaart.

De mannelijke helft van die twee nazaten, ging al vrij vroeg zijn eigen weg, de vrouwelijke helft daar is alle ellende mee begonnen, en nu zij 19 is, achtervolgt het mijn nog.

Gek op paarden was zij, maar gelukkig kon ik het niet vinden in die strakke broeken cultuur, waar het thee drinken sneller dan het bier vloeit, dus bleef het in die tijd bij een lesje hier en dan weer daar.

Het was op een mooie nazomerdag toen de grote en kleine blondine thuis kwamen, en mijn vertelde dat zij nu een bezoek aan een manege hadden gebracht, waar ik toch echt is een keer moest komen kijken. Nee was mijn antwoordt, waarop mijn vrouw vertelde dat de mensen daar in spijkerbroeken liepen, heerlijke country muziek te horen was, en dat de mannen daar Bud bier dronken.

Vijf minuten later zaten wij in de auto, want al deze ingrediënten wilde ik wel is meemaken op een manege, en dit met name voor het ingediend Bud.
Zij hadden niet gelogen tegen mij, want er was Bud bier, maar eigelijk was dit het moment dat ik het niet meer af kon met één creditkaart, met deze twee blondines.

Ik zal even een hele episode overslaan want anders gaan er weer mensen zeuren dat mijn epistels zolang zijn, maar zins een jaar hebben wij nu een eigen manege, waar vele dressuur rijders zijn, waar ik nu regelmatig een kopje thee mee nuttig, om nog maar wat van mijn leven te kunnen maken.
Ja het is erg, maar mijn lever kan het niet meer aan, en hier werd ik mijn van bewust, toen de blondine waar jij nu les van hebt, mijn dansend op het poolbiljart ook al onder tafel begon te drinken.
Mijn hele leven is uit het verband gerukt nadat wij de westernsport ontdekt hebben, en nu ik 44 ben, moet ik alle zeilen bijzetten, om het blond uit mijn hoofd te krijgen wat mij niet goed afgaat.
Blond bier en de blondines hebben het ernaar gemaakt dat ik eigelijk een ellendig leven leid, en moedig het alleen maar aan in deze sport, zodat er meer van die arme mannen komen, dat ik zelf niet meer zo opval.

Weinig plezier beleef ik eraan, woon en leef nu op een manege, en zelfs mijn overhemden stinken naar de paarden. Wat een wereld zeg. Kijk dat hun eten geld kost vind ik nog tot daar, maar als die onverzadigbare groot koppen het weer eruit mesten, kost het nog geld, om dit weer te laten afvoeren. Ik zelf heb BV maar twee jassen, één voor de zomer en één voor de winter. Maar die onverzadigbare, wat hun ogen zien slopen hun tanden, lieverdjes hebben, een zweetjas, onderjas, winterjas, zomerjas, vliegenjas, regenjas, showjas, hé mooi andere kleur mooooooi zeg, hoppa nog een showjas, ja hoor, anky’s nieuwe lijn is uit, oh oh pa kijk is wat een mooie kleur, nog een vliegenjas, is 9 jassen, maal 12 als zij gras zien gaan ze schijten, is dus de rede dat ik moest stoppen met mijn postzegel verzameling om opslag ruimte te creëren.

Nou laat ik maar stoppen, en blijf jij nou maar dressuur rijden, dan is er misschien straks nog één man die mijn dankbaar zal zijn, dat ik jou niet heb aangezet om western te gaan rijden.
Als pleister op de wonden heeft zij laatst een blauw lintje weten te scoren, en doe net of ik daar blij mee ben, en zo zie je maar, ik hou mijn zelf ook al voor de gek.

Nogmaals, hou het op dressuur, ik bedoel dit echt positief Tong uitsteken

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:04

Jaj ja vanavond gaat ze weer!!!Een lesje western rijden!!!!!
Haha! Haha! Haha!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 12:35

hahaha Peter, cherum jong Knipoog vanavond gaan we weer western rijden, zo meteen nog even op mijn eigen dressuurpaardje een poging doen Knipoog arme, arme peter Tong uitsteken

Pablo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 12:39

ziet er leuk uit hoor!! Haha!
is het wat westernn?? een aanrader ofniet Tong uitsteken
xxxx jess Priscilla

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:13

tuurlijk is het wat zeker proberen;)

Pablo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:15

oke ga het wel een x uitproberen.. Knipoog

DropShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:01

Pablo_Lover schreef:

kom pris we gaan samen western rijden ik ga het al doen bij mirjam,, dr vriend die bekende western ruiter:P naja ikga het vragen aan dr vriend.. Vingers aflikken

Pablo_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:16

DropShot schreef:
Pablo_Lover schreef:

kom pris we gaan samen western rijden ik ga het al doen bij mirjam,, dr vriend die bekende western ruiter:P naja ikga het vragen aan dr vriend.. Vingers aflikken

niet zo overdrijven he daiss Tong uitsteken
maar gaan we wel een xtje doen jaa Knipoog Haha!

DropShot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:27

[/quote]

niet zo overdrijven he daiss Tong uitsteken
maar gaan we wel een xtje doen jaa Knipoog Haha!
[/quote]

wat nou ik kan dr tog niks aan doen dat ik zulke goede Contacten heb Kwijl
maar nu weer ff To Toppic gaan Cool

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:36

Vette fotos, ziet er leuk uit!!