Eerst de cross nog een keer gelopen en nog even gezetten met clubgenoten en toen maar is begonnen met opzadelen.. Zagen we ook nog is dat mijn ring bijna een half uur uit liep
! Dus nog even met lang teugeltje gestapt en later maar opgepakt, hij begon al beetje te klieren maar dat ging later bij het losrijdne wel over! IN de proef was die weer is aan het klieren
187 punten wat beetje ana de hoge kant was! Snel omgezadeld en losgesprongen. Het parcours ging super, hij sprong fijn en alles kwam uit en bleef liggen, dus foutloos!
Op naar de cross, bij de dierenarts was ook alles goed 
In het starthok maakte die zich eerst nogal druk maar ging goed van start! De eerst paar hindernissen gingen goed, bij de combinatie afsprongetje greppeltje wou die bijna stoppen maar kon hem nog doordrukken
Hij weigerde 2X op de hindernis voor de waterbak, maar waaarom:? Ik kreeg hem er later eerst helemaal niet meer bij en vooruit, alleen de achteruit deed het
Later toch over heen gekomen, en vanaf de zijkant het water ingegaan wat super ging! (hij heeft nl nog wel is water problemen, wat nu steeds beterder gaat
) Het laatste stukje pakte die ook weer goed aan 
Ik weet niet waar ik ben geeindigd want we gingen naar huis